hansi94 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) jeg har selv Rock Band, og trives med det, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg Guitar Hero WT og. jeg har sett på youtube at mange bruker sitt Rockband utstyr (Xbox) til å spille Guitar Hero WT med. Spørsmålet er da: siden folk kan bruke sine Xbox Rock Band instrumenter på Guitar Hero WT, har de da hacket spillet i noen grad, eller er det bare Plug-and-Play? vil man kunne spille sanger fra music studio, og vil trommesettet funke på xbox live? Endret 9. desember 2008 av hansi94 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er plug and play. Lenke til kommentar
hansi94 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Takk. Da går jeg kanskje til inkjøp av Guitar Hero. Men er det noen som vet om Rock Band utstyret vil funke med GH:WT's Musicstudio, og på Xbox LIVE? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, det vil fungere som alt annet. Eneste forskjellen er at du ikke har en orange symbal, men spillet flytter om på de orange notene eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg liker Rock band instrumentene mye bedre enn WT, bare feil med WT instrumentene. Har aldri hatt mye feil med Rb instrumentene. Alt funker like godt som WT intrumentene i GH:WT spillet. Bare at du ikke får brukt oransj cymbal. Men den forrandrer notene slik at den bare viser 4 farger, når du går inn der. Rock band instrumentene funker like godt på live som WT instrumentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå