djaenn Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) når jeg skal gå inn på mailen min får jeg opp dette (se vedlegg) og det går plutselig ikke an å gå inn på msn`en min. feilmeldingen man kan se på vedlegg får jeg også opp når jeg skal inn på myspace.. får også plutselig ikke til å logge inn på et forum jeg bruker. skjønner ikke hva som er galt. noen som vet? må også skrive inn hele mailen og passordet når jeg skal inn på facebook. funker ikke å krysse av på "remember me". da får jeg ikke logget inn. skjønner ikke greia.. alt dette skjedde plutselig. hjelp trengs!! har også problemer med at det ikke går an å åpne linker fra msn ved ett museklikk. må kopiere og lime inn. noen som vet hvordan man kan fikse sånn at man kan åpne linkene direkte? hjelp mottas med takk!! Endret 9. desember 2008 av djaenn Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 få deg crome eller firefox Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Opera..... And the war has begun. Endret 9. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 og bytte til opera, firefox, crome eller annen nettleser kan være greit. men det er jo ikke noe svar!. svaret på problemet ditt er at de sidene du får den sikkerhets tingen på er blitt satt som sperret eller usikker på instillingene dine. eller kanskje i firewall osv. se på instillinger på nettleseren din, og skjekk om de sidene ikke er satt som usikker eller sperret. -TB Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 vel jeg kom med mitt forslag fordi jeg har erfart hvor nazi IE er på settings... var min største grunn til jeg byttet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå