supr Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Mulig dette er svart på i andre tråder, men jeg må ha det inn med teskje Jeg leste at man kan dele windows media player med xbox360 slik at jeg kan se hd filmer jeg har på pcen på TV. Men så fikk jeg høre at dette kan gjøres med ps3 også. Stemmer dette? Vil bare ha det 100% sikkert før jeg kjøper noe. Hvis det går tenker jeg at jeg går for ps3 istede for xbox360. Takker for svar. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Mulig dette er svart på i andre tråder, men jeg må ha det inn med teskje Jeg leste at man kan dele windows media player med xbox360 slik at jeg kan se hd filmer jeg har på pcen på TV. Men så fikk jeg høre at dette kan gjøres med ps3 også. Stemmer dette? Vil bare ha det 100% sikkert før jeg kjøper noe. Hvis det går tenker jeg at jeg går for ps3 istede for xbox360. Takker for svar. Streaming av film mellom PC og PS3 er det en tråd i uka om. Begge konsollene har mulighet til å streame forskjellige filmformater ifra PC. Nå har jeg bare prøvd PS3 sine muligheter og jeg er godt fornøyd med det. Men jeg bruker ikke Windows Media Player som min media-server siden det finnes mye bedre alternativer der ute etter min mening. Hva slags HD fimer du har, spiller jo også litt inn på hva slags løsning du ender opp med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå