Markelure Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 har en bærbar pc og lurer på om det går an å oppgradere prosessor osv i den? er dette mulig på en bærbar pc? pcen er en HP Pavilion DV6610eo Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 har en bærbar pc og lurer på om det går an å oppgradere prosessor osv i den?er dette mulig på en bærbar pc? pcen er en HP Pavilion DV6610eo Hmm, jeg tipper du kan oppgradere det aller meste utenom GPU. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 ok takker for svar. er det samme prosessor i en bærbar pc som i en stasjonær pc? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ok takker for svar. er det samme prosessor i en bærbar pc som i en stasjonær pc? nei. Ingenting fra stasjonær passer i bærbar. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 hvor får jeg kjøpt deler til bærbar pc? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hvor får jeg kjøpt deler til bærbar pc? Er ikke sikker. Kan jeg spør hva og hvorfor du vil oppgradere? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 har ikke tenkt å oppgradere den enda,men jeg syns pcen er noe treig. lurte for det meste på om det i det heletatt gikk an å bytte ting inni en bærbar pc. Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du kan bytte alt foruten GPU, men den sitter på hovedkort igjen, som du også kan bytte. Men kun hovedkort i fra en likedan serie, eller evt. DV9000, men da må du lodde vekk kontakten til disk nr.2. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Du kan bytte alt foruten GPU, men den sitter på hovedkort igjen, som du også kan bytte. Men kun hovedkort i fra en likedan serie, eller evt. DV9000, men da må du lodde vekk kontakten til disk nr.2. ok hørtes ganske stress ut, for bare ha pcen min slik den er nå frem til jeg kjøper ny en dag. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 No offence, du høres ikke ut til å ha mye peil på data HAr du ku 1gb ram? I såfall ville jeg først oppgradert til 3. Det er en MYE enklere opprasjon en å skifte CPU, og det har mye å si for ytelsen. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 jepp jeg har kun 1 gb ram, jeg hadde tenkt jeg skulle bestille 2 gb i dag på komplett. men jeg har formatert pcen min nå så den er en del raskere. og ja jeg har ikke så veldig mye peil på pc. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du vl nok merke en betraktelig økning i hastighet om du oppgraderer til 3gb RAM. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er også rimelig dyrt med bærbardatadeler, jeg ville ventet til du har råd til en helt ny PC. Men RAM kan være greitt å ha, og nå som det er så billig også. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) er det ikke nåkk med 2 gb ram Endret 24. desember 2008 av Markelure Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 2gb + 512 mb = 2,5 gb Og vil nok anbefale deg å kjøpe et billig 2*2gb sett. Feks dette. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) jeg hadde tenkt å bestille to av disse 1gb ram brikker de var det minnevelgeren fant fram til meg, så de bør vel passe bra. er ikke de bra nokk? har ikke så mye penger Endret 24. desember 2008 av Markelure Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Skader absolutt ikke, og de er jo 1/5 av de jeg fant frem, så kjør på EDIT: Kjøp en av disse, kjøp en til når du har mer penger:) Endret 25. desember 2008 av ravii Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 passer den til min pc da? bytter jeg kun den ene ram brikken da slik at jeg får 2.5gb ram? takker for svar. kommer til å bestille i morgen. Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mens du er i farta, har du sjekket på HP sine forum eller brukerstøtte "sider" (Email? O_o) om de har noen tips? Skader ikke å høre. Jeg vil alltid anbefale at man går til kilden av produktet dersom man lurer på noe. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 passer den til min pc da? bytter jeg kun den ene ram brikken da slik at jeg får 2.5gb ram? takker for svar. kommer til å bestille i morgen. Det er en vandlig 200-pins SO-DIMM DDR2, så ja. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå