Trancton Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er det mulig å kopiere filmer direkte fra en DVD ROM til en DVD brenner på direkten, dersom man har rett programvare? Lurer på om det er noe poeng i å ha en DVD brenner og en annen DVD spiller ved siden av i kabinettet... er det no vits? Kan man brenne direkte fra DVD til annen DVD? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvorfor i alle dager vil du gjøre noe sånt? Jeg synes ikke det. Dvdspilleren min forsvinner nok ut når dvdbrenneren kommer. Noen som vil kjøpe en pent brukt LiteOn 16/40x, forresten? Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Med andre ord man kan ikke kjøre kopiering av DVD rom til DVD brenner direkte? F.eks. kopiering av DVD filmer? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det er mulig at det går an, men det er uklokt. Du får problemer hvis det er en DVD-9, f.eks. Og sjansen for at det skal bli brudd i datastrømmen øker. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Ok takker for svar, da dropper jeg DVD ROM'en!m speaking of... Asus DVD rom til salgs, 16/40 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hvorfor i alle dager vil du gjøre noe sånt? Jeg synes ikke det. Dvdspilleren min forsvinner nok ut når dvdbrenneren kommer. Noen som vil kjøpe en pent brukt LiteOn 16/40x, forresten? får jeg for 100kr? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Med DVDxCopy kan du det, DVD9-->2xDVDr eller DVD5-->1xDVDr, med Pinnacle Instant copy kan du det, DVD9-->1xDVDr eller DVD5 så lager du en eksakt DVDr kopi.... Lenke til kommentar
Heia Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Med DVDxCopy kan du kopiere direkte..Du får en slags "warning" på de ferdige dvd ene...Les om DVDxCopy her: http://www.hardware.no/tester/cd/dvdxcopy/ Når det gjelder Instant Copy tok jeg nok litt for hardt i, tenkte ikke på CSS.. Med Pinnacle Instant Copy må du nok rippe til HD først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå