Gå til innhold

QBab's Photoshop konkurranse! =D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke brukt Elements, men den skal nå inneholde de viktigste og mest elementere funksjonene som Photoshop har. Gå på Image>Mode>CMYK Color. Godt mulig at fargene blir litt forandra.

 

Hvordan skal budsjettet være på printen? Er det snakk om å få den trykt i stor plakat hos proffe aktører? Eller hjemme rasterbation? :p

Lenke til kommentar

Her er mitt bidrag. ferdig til slutt.

Dette skal være i 300ppi og CMYK hvis det ikke har skjedd noe teit via å gjøre om til jpg.

 

Ja var digg å jobbe med dette bildet. Kan jeg laste dette opp på http://hidephix.deviantart.com/ hehe?

 

Si fra hvem du tok og last opp bildet når alt har havnet på veggen!

post-101185-1229266578_thumb.jpg

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

Er nok heller det at det ser ut som brillene bøyer seg andre veien enn brillene. Første gang jeg har prøvd å reflektere noe så ble ikke helt perfekt. Ja ble litt mye skygge. Gjorde en dårlig jobb med å kutte ut brillene så la på litt ekstra. Men gjør det noe om jeg poster bildet jeg lagde på Deviant? Ble så sykt fornøyd med resten av bildet. Og btw, jeg har bildet med "de vanlige" brillene også hvis det er av interesse.

Lenke til kommentar
Har ikke brukt Elements, men den skal nå inneholde de viktigste og mest elementere funksjonene som Photoshop har. Gå på Image>Mode>CMYK Color. Godt mulig at fargene blir litt forandra.

 

Hvordan skal budsjettet være på printen? Er det snakk om å få den trykt i stor plakat hos proffe aktører? Eller hjemme rasterbation? :p

 

Det blir nok i A2/A3 størrelse hos fotografen. :)

En siste ting før jeg gir meg her, kunne du (mogcaiz) lastet opp utkastet av bildet der man ser litt av bakgrunnen?

 

Takker til alle som har deltatt i tråden, det har vert en vakker tid med et flott samhold, mange sterke opplevelser. Jeg kommer til å savne dere!

 

Stikker til fotografen og får printet vinner bildet på mandag.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...