QBab Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hallo godt folk! Her om dagen var jeg på en fantastisk fjelltur, på denne fantastiske fjellturen tok jeg et fantastisk bilde. Nå har det seg slik at jeg ble så fornøyd at jeg tenkte printe det hos fotografen i plakat størrelse. Det var med dette jeg kom på at photoshop gudene på diskusjon.no kunne få prøve og lage det utrolig kule bildet mitt enda kulere! Viss dere klarer det så blir jeg utrolig glad og jeg vil nevne vinneren i signaturen i en hele 1 måned frem over! Her er det helt freestyle, gjør akkurat hva du vil. Vinneren vil bli kåret ut i fra min gode magefølelse. Cheerio! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Et utkast. Endret 10. desember 2008 av chris300 Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Prøvde meg med en kjapp runde i Photoshop Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Se der ja, flotte utkast! Likte spesielt hva du har gjort med bildet OlavF. Dette begynner bra! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Utrolig stili bilde - men 1600 x 1200 er ikke spessielt stort hvis du skal ha det i plakat størrelse (A3 - A2 størrelse). ville lagt meg på over 3000 x 2500 - men skal ta meg en runde i photoshop med det bilde du har, så legger jeg ut et par utkast her - du gir oss veldig mye kreativ frihet i forhold til at du lar oss gjøre hva f vi vil - Fredrik EDIT: Endret 9. desember 2008 av Famen Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 bilder i forrige post Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jævlig kult det midterste der! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Redigerte mitt bidrag litt, men vanskelig å gjøre noe med så liten fil. derav fargestikket. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 En rask omgang med flust av feil, men det får så være. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den var jæ*lig fet fargoth! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Fy faen fargoth! Jeg viste jeg kunne regne med deg! Har du en version uten snøskuteren? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Egentlig ikke, da jeg brukte den som en halvdårlig kamuflering av det noe diskutable arbeidet jeg gjorde med å fjerne fotografen. Du får se om du ikke har noen bilder til fra samme location som du kan hente inn litt bakke fra å legge over, da kan det jo bli noe. Du får heller bruke det som en inspirasjon fremfor noe annet, da det er så slurvete kloningsarbeid. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jo, jeg tror jeg har et par til. Det må nok bli i morgen dog siden de ligger på laptopen. Nydelig arbeid gutta! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tok en kjapp omgang på det klonete område for å skape litt struktur. Det blir det siste jeg gjør, men jeg håper det kan brukes til noe. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ser ut som nokka tatt ut fra top gun elns... Lenke til kommentar
ntls Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Flott bilde! Under photoshoppinga ble jeg stadig overrasket over hvor pent og rent bildet var. Det var en fryd å jobbe med et bra bilde! Hadde det ikke vært et bra utgangspunkt å jobbe på, så tror jeg at jeg ikke hadde giddet å ta meg tid til dette Mitt bidrag Endret 13. desember 2008 av mogcaiz Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) O...M...FREEKIN...G! Du er en gud mogcaiz! Dette hadde jeg virkelig ikke forventet! Det må jeg virkelig si, holy f#ck! *Imponert* Det skal sies at jeg ikke har skrevet ei så usaklig linje på minst et år. Så her du må du ha truffet meg langt inn under hjernebarken. Uansett, utrolig kult at folk legger seg slik i selen. Bare synd at bildet ikke var tatt i større oppløsning, for nå fikk jeg lyst å printe det ut i en plakatstørrelse på flere meter. Endret 14. desember 2008 av QBab Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Til alle dere som skal redigere. Bruk 300 resulation og CMYK farger (CMYK for Trykk) på det endelige produktet. Printing går ikke i RGB farger som skjermen og en skjerm viser bare 72ppi (pixels per inch), mens en utskrift skriver ut i 300ppi. Bare sa dette for at farger og kvalitet skal bli best mulig. Skal lage mitt resultat nå. (Beklager mogcaiz, må stjele ideen din litt:P) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 O...M...FREEKIN...G! Du er en gud mogcaiz! Dette hadde jeg virkelig ikke forventet! Det må jeg virkelig si, holy f#ck! *Imponert* Det skal sies at jeg ikke har skrevet ei så usaklig linje på minst et år. Så her du må du ha truffet meg langt inn under hjernebarken. Uansett, utrolig kult at folk legger seg slik i selen. Bare synd at bildet ikke var tatt i større oppløsning, for nå fikk jeg lyst å printe det ut i en plakatstørrelse på flere meter. Do you Rasterbate? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859 Ur welcome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå