Gå til innhold

QBab's Photoshop konkurranse! =D

Anbefalte innlegg

Hallo godt folk!

Her om dagen var jeg på en fantastisk fjelltur, på denne fantastiske fjellturen tok jeg et fantastisk bilde. Nå har det seg slik at jeg ble så fornøyd at jeg tenkte printe det hos fotografen i plakat størrelse. Det var med dette jeg kom på at photoshop gudene på diskusjon.no kunne få prøve og lage det utrolig kule bildet mitt enda kulere! :w00t:

Viss dere klarer det så blir jeg utrolig glad og jeg vil nevne vinneren i signaturen i en hele 1 måned frem over!

Her er det helt freestyle, gjør akkurat hva du vil. Vinneren vil bli kåret ut i fra min gode magefølelse.

Cheerio! :)

post-88434-1228832161_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig stili bilde :p - men 1600 x 1200 er ikke spessielt stort hvis du skal ha det i plakat størrelse (A3 - A2 størrelse). ville lagt meg på over 3000 x 2500 - men skal ta meg en runde i photoshop med det bilde du har, så legger jeg ut et par utkast her :) - du gir oss veldig mye kreativ frihet i forhold til at du lar oss gjøre hva f vi vil :p

- Fredrik

EDIT:

post-91173-1228840245_thumb.png

post-91173-1228840267_thumb.png

post-91173-1228840317_thumb.png

Endret av Famen
Lenke til kommentar

Egentlig ikke, da jeg brukte den som en halvdårlig kamuflering av det noe diskutable arbeidet jeg gjorde med å fjerne fotografen. Du får se om du ikke har noen bilder til fra samme location som du kan hente inn litt bakke fra å legge over, da kan det jo bli noe. Du får heller bruke det som en inspirasjon fremfor noe annet, da det er så slurvete kloningsarbeid.

post-49161-1228947602_thumb.png

Lenke til kommentar

Flott bilde! Under photoshoppinga ble jeg stadig overrasket over hvor pent og rent bildet var. Det var en fryd å jobbe med et bra bilde! Hadde det ikke vært et bra utgangspunkt å jobbe på, så tror jeg at jeg ikke hadde giddet å ta meg tid til dette :p

Mitt bidrag

qbabBreakdown01.gif

post-42197-1229198796_thumb.jpg

Endret av mogcaiz
Lenke til kommentar

O...M...FREEKIN...G! Du er en gud mogcaiz! Dette hadde jeg virkelig ikke forventet! Det må jeg virkelig si, holy f#ck! *Imponert*

Det skal sies at jeg ikke har skrevet ei så usaklig linje på minst et år. Så her du må du ha truffet meg langt inn under hjernebarken. Uansett, utrolig kult at folk legger seg slik i selen. Bare synd at bildet ikke var tatt i større oppløsning, for nå fikk jeg lyst å printe det ut i en plakatstørrelse på flere meter. :cool:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Til alle dere som skal redigere. Bruk 300 resulation og CMYK farger (CMYK for Trykk) på det endelige produktet. Printing går ikke i RGB farger som skjermen og en skjerm viser bare 72ppi (pixels per inch), mens en utskrift skriver ut i 300ppi.

Bare sa dette for at farger og kvalitet skal bli best mulig.

Skal lage mitt resultat nå. (Beklager mogcaiz, må stjele ideen din litt:P)

Lenke til kommentar
O...M...FREEKIN...G! Du er en gud mogcaiz! Dette hadde jeg virkelig ikke forventet! Det må jeg virkelig si, holy f#ck! *Imponert*

Det skal sies at jeg ikke har skrevet ei så usaklig linje på minst et år. Så her du må du ha truffet meg langt inn under hjernebarken. Uansett, utrolig kult at folk legger seg slik i selen. Bare synd at bildet ikke var tatt i større oppløsning, for nå fikk jeg lyst å printe det ut i en plakatstørrelse på flere meter. :cool:

Do you Rasterbate?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859

Ur welcome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...