_sindre_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Nå får det være nok tull her. Den diskusjonen kan eventuelt tas videre via PM, men her skal det kun diskuteres om disse to kortene, alt annet kan dere finne en annen plass til. Endret 13. desember 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Jeg synes at Jarmo hadde grove feil i sine vurderinger og forsvant uten å svare for seg. Tross gjentatt forsøk på å få en forklaring fra ham, svarte han hverken her eller på PM. Måten han har valgt til å utføre sin jobb, eller ordlegge seg som moderdator, er bak alle mål. For min del, både ham og HW.no som godtar og støtter slike moderering kan "go to hell forever". Med slike moderatroer gidder jeg ikke å skrive mer i dette forumet uansett. I utgangspunktet tar vi disse sakene over pm, slik som jeg har gjort. Du fikk pm av meg den 11/12-2008 : 12:31 hvor det ble presisert hva som vil skje med saken din. Denne saken i sin helhet skal også vurderes av andre, ikke bare av meg. Videre diskusjoner om denne saken kan du ta opp på tilbakemeldinger om forumet eller over pm til meg/admin. Så, tilbake til topic.. Endret 13. desember 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå