Larsenio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hadde vært fint med bildekritikk av dette; et litt justert bilde av samme fjellene som "Vinterstemning i nord". Men det jeg prøvde mest på å få med her, var bukta som ligger så fint i en bue, samt det blå som ligger bak skyene og frister.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Elsker den litt "møkkete" følelsen. Utenomjordisk på en måte. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tenkte først at med den tittelen legger du lista høyt, og jeg synes du innfridde. Sær stemning i bildet som på en måte står godt til låta. Likte komposisjonen, men kanskje det hadde gjort seg med en enda mølrkere blåfarge.. smak og behag. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Godt å se at du tok referansen.. Og takk for fine ord! Kunne vel sikkert hatt en dypere blåtone, men ble så fornøyd med den sånn den er, at jeg beholder dèt slik Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En litt følelse av IR foto over dette.. Ganske så tøft med "utenom jordisk" som er nevnt over her. Nesten litt som på månen kanskje? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Månen er ikke den følelsen jeg får ihvertfall. Jeg får følelsen av at dette er en planet med giftig atmosfære, skumle skapninger, og full pakke. Det er virkelig dystert, og jeg liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå