DementedAlbino Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det begynner jo å bli en god stund siden samsung ble kåret til best i test men 172 t, så det bør jo ha skjedd en framgang på lcd fronten de siste mnd. Er det kommet noen skjermer som er bedre enn overnevnte? Er rart om det ikke har hvert framgang på 4-5 mnd. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg skal ha meg Denne 8) Råskapen koster ca 13600 kr i norge Kombinert med splitter ny pc og Radeon 9800 pro WAHO *gleder meg* (countdown 3 uker) :wink: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jeg skal ha meg Denne 8) Råskapen koster ca 13600 kr i norge Kombinert med splitter ny pc og Radeon 9800 pro WAHO *gleder meg* (countdown 3 uker) :wink: Det hjalp ikke meg så veldig mye det svaret der. Om dere skal komme med forslag til skjermer så la prisen være max 6000 Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg lurer på det samme selv. Tenkte lenge på 172T, men regner med det er litt utdatert ettersom utviklinga går så fort på LCD-fronten. Har kikket på Acer AL732. 16ms responstid og ser ellers bra ut. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bare tips a ome nskikkelig råtass pc for dem som har penger til sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå