DanniBananas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har et gammel rag av en Hewlett Packard som jeg tenkte å selge, lurte på om den var noe verdt i det hele tatt og om det er mulighet for å få penger for den, her er noen detaljer: Pcn er kjøpt i 2004, kjøpte en ekstra rambrikke og nytt skjermkort i 2005/2006. Hovedkort: Asus A7N8X-LA CPU: AMD Athlon XP 2800+ 1 GB DDR-Ram, 2 brikker på 512 Skjermkort: Radeon 9800 PRO Harddisk: Maxtor 6Y120L0 120 GB Er ikke så rutinert på dette, om det er noe essensiellt som mangler så si ifra. Er selvfølgelig dvd spiller og brenner med, samt cd-rom. Merket er HP. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 5-600 tenker jeg. Hvor holder du til? Kan godt ta denne jeg, trenger en slik boks. Lenke til kommentar
DanniBananas Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Bor i Alta Ja, om du er interessert så, skal bare få en ny på plass først, kjøper ny iløpet av Desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå