Jugend Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Er helt ny her, og sett på spesielt Oblivion.. Finnes det noen online spill/utgaver av The Elder Scrolls? (helst oblivion, men ikke så farlig) Hvis det finnes, hvordan fungerer disse, og er de bra? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, Elder Scrolls er og blir enspiller, i alle fall for nå. Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, Elder Scrolls er og blir enspiller, i alle fall for nå. Arg. Kjipt! Hadde vært ekstremt kult online:P Du vil sikkert ikke 'reklamere' for andre spill.. men du vet vel ikke om noen spill som er ganske like The Elder Scroll serien som finnes online? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Arg. Kjipt! Hadde vært ekstremt kult online:P Du vil sikkert ikke 'reklamere' for andre spill.. men du vet vel ikke om noen spill som er ganske like The Elder Scroll serien som finnes online? Nei, jeg er en ivrig enspillerentusiast og har nesten ikke rørt onlinespill, så dessverre. Endret 9. desember 2008 av MiSP Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Arg. Kjipt! Hadde vært ekstremt kult online:P Du vil sikkert ikke 'reklamere' for andre spill.. men du vet vel ikke om noen spill som er ganske like The Elder Scroll serien som finnes online? Nei, jeg er en ivrig enspillerentusiast og har nesten ikke rørt onlinespill, så dessverre. Ah, okei Hvis det er noen andre der ute som kan besvare mitt spørsmål hadde jeg blitt glad for det Endret 9. desember 2008 av Jugend Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis det er noen andre der ute som kan besvare mitt spørsmål hadde jeg blitt glad for det Kanskje det er en idé å spørre om dette i Generelt om spill-forumet, ettersom det er mer generelt enn bare Elder Scrolls. Du kan jo ha det i tankene hvis denne tråden ikke viser seg fruktbar. Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis det er noen andre der ute som kan besvare mitt spørsmål hadde jeg blitt glad for det Kanskje det er en idé å spørre om dette i Generelt om spill-forumet, ettersom det er mer generelt enn bare Elder Scrolls. Du kan jo ha det i tankene hvis denne tråden ikke viser seg fruktbar. Jepp, tenkte på det selv, lager en der nå Lenke til kommentar
DanielBS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det finnes allerede en Online mod får Oblivion, OblivionReborn tror jeg det heter. Du finner mer info om det her: http://www.qwerty-games.com/ Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Ja nå finnes det, The elder scrolls Online! Haha.. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Bumpe en over 5 år gammel tråd bare for og skrive den korte setningen? Steng tråden pls 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Haha, satt her å tenkte hvor dum OP hørtes ut, før jeg fant ut at tråden var 5 år gammel, haha 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Moderatormelding Siden denne tråden er gammel og utdatert, så stenger jeg den. Men fortvil ikke, det finnes allerede en ny, moderne tråd for Elder Scrolls Online HER. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg