Gå til innhold

Har tenkt å kjøpe meg en ny mobil!

Anbefalte innlegg

Det fins ikke datakabel til den leste jeg i siste versjon av magasinet mobil. Dette er jo ganske kjipt siden man da maa overföre filen e ved bluetooth eller IrDA :-?

Hvorfor er dette kjipt?

Bluetooth er jo kjempe raskt!

Og trådløst!

Fordi man enkelt kunne lagt kabel-mulighet til, fordi det er billigere. Er ikke alle som önsker aa kjöpe seg bluetooth-stasjon for pc-en til en 400kr. ellers er en kabel mye lettere aa ta med seg enn en bluetoth-stasjon.

kjipt jah!!!

kansje de ordner en datakabel til 3650 engang :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det fins ikke datakabel til den leste jeg i siste versjon av magasinet mobil. Dette er jo ganske kjipt siden man da maa overföre filen e ved bluetooth eller IrDA :-?

Hvorfor er dette kjipt?

Bluetooth er jo kjempe raskt!

Og trådløst!

Fordi man enkelt kunne lagt kabel-mulighet til, fordi det er billigere. Er ikke alle som önsker aa kjöpe seg bluetooth-stasjon for pc-en til en 400kr. ellers er en kabel mye lettere aa ta med seg enn en bluetoth-stasjon.

Skal du ha datakabel fra nokia til andre telefoner så koster jo det 500kr minst, da.. Ihvertfall til 7210,6610,6100,7250 osv. Og det er vel LIKE hendig å ha med en liten brikke med USB- utgang enn en lang kabel.. Ingen av delene fungere så godt i lomma uansett.. Sier ikke at bluetooth er bedre og sånn, bare at det er LIKE rimelig som å ha en kabel..

Lenke til kommentar

Jeg leste (på itavisen.no tror jeg) at Nokia 7250 var en skuffelse. Den er omtrent samme greia som Nokia 7210 foruten at den har et integrert kamera. Men man kan jo kjøpe et tillegskamera til 7210. Og høtaleren i telefonen er som å legge en walkman på bordet, skru volumet på fullt og gå noen meter unna. Da får du samme lydkvaliteten. Hmm... Jaja. Jeg (men kansje ikke du) ville ikke kjøpt den, men heller ventet på fks. Nokia 6220. http://www.itavisen.no/art/1300769.html

Lenke til kommentar
Hvis du syns 3650 er stor bør du kanskje gå for en t310.Drit fornøyd med den!  

:D  :D  :D  :D :D  :D  :D  :D

Er enig i at den er litt for stor. Liker heller ikke tasteplasseringen til den.

Derimot er en 7250 perfekt. Designet og størrelsen er bare rett og slett perfekt :)

Og tastene er 'deilige'

7250.jpg

Lenke til kommentar
Kameraet er bra nok til mms, eller å ha på telefonen, men når du overfører de på pc er de ikke noe å skryte av.

nei det er sant. Men er det godt belyst der du tar bildet blir de ikke så aller værst.

Men hva kan man forvente når man ikke har blitz? :shrug:

Anyways, her kan dere se bilder jeg har tatt med denne telefonen: ftp://bilder:[email protected]

Mye dårlig altså. /me er ofte på mørke steder. Det duger for eksempel ikke til å ta bilder på fester e.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns t310 er en kul investering, så den idag og den er 100 ganger styggere på bilder enn i virkeligheten.

Siemens U10 kommer aldri i det hele tatt. De selger den kun noen steder som en test-telefon for UMTS. By the way så er det egentlig en Siemens utgave av Motorola sin UMTS-telefon.

Lenke til kommentar
Litt rart at de droppet z700. Var jo mye bedre design enn på t300/310!

Sony Ericsson var nok mer interesert i å få unge brukere til å kjøpe telefonene sine. Dessuten er disse type flipp telefonene typisk "gamle" ericsson (da det bare het det), og de prøver vel kanskje og slette noe av stemplet som buisness telefon-produsent. Syns alikevel det var merkelig at den mobilen ikke skal lanseres (viss det du sier stemmer, og viss det stemmer at dette faktisk er en telefon som er "ekte"). Menmen, SE for gjøre som dem vil de, jeg kommer i alle fall alltid til og like telefonene så lenge de holder seg til kvaliteten de har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...