Gå til innhold

Har tenkt å kjøpe meg en ny mobil!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, mobile-review skriver mye rart. Hvis man sammenligner med kameraene på Panasonic, Samsung eller Sharp er de på 7250/T610 kanskje bedre, men ikke hvis man sammenligner med 7650/3650 eller mobilene med eksterne kameraer (S55, T68i, T300 osv...)

Lenke til kommentar

Mobiltelefoner skal dyrkes som guder, de skal respekteres som guder, og de skal omtales som guder.

Han duden som startet temaet spurte oss "mobilfanatikere" hvilken mobil han burde kjøpe. Jeg synes ikke dere har gitt han et fulverdig svar, men det er ikke så lett heller. For et fulverdig svar finner man ikke hos noen av dere som kun krangler om hva som er best av en nesten fulverdig PDA-telefon fra Nokia og en god økonomitelefon fra Siemens.

Jeg har et godt forslag til deg som startet denne topicen: Dra til din nermest fohandler og spørr om du kan få se nermere på denne telefonen. Da finner du selv ut om den er for stor, for klumpete, for telefonisk, for PDA`isk eller for tung. Det er opp til deg selv.

Lenke til kommentar
Mobiltelefoner skal dyrkes som guder, de skal respekteres som guder, og de skal omtales som guder.

Han duden som startet temaet spurte oss "mobilfanatikere" hvilken mobil han burde kjøpe. Jeg synes ikke dere har gitt han et fulverdig svar, men det er ikke så lett heller. For et fulverdig svar finner man ikke hos noen av dere som kun krangler om hva som er best av en nesten fulverdig PDA-telefon fra Nokia og en god økonomitelefon fra Siemens.

Jeg har et godt forslag til deg som startet denne topicen: Dra til din nermest fohandler og spørr om du kan få se nermere på denne telefonen. Da finner du selv ut om den er for stor, for klumpete, for telefonisk, for PDA`isk eller for tung. Det er opp til deg selv.

ja d ska eg gjøre!!

noen brae butikker?? er elkjøp bra??

Lenke til kommentar

hwknut:

Ville bare si at jeg står i AKKURAT samme situasjon som deg..

Har hatt en 5510 nå, og er fullstendig lei.. :evil:

Tastene ble ikke gode osv. Men samme det, poenget er at jeg har blitt rimelig kresen på telefon, og ikke minst størrelse. Hvis jeg sto i din situasjon, noe jeg faktisk gjør, så ville jeg kjøpt 7250, istedenfor 3650..

Hvorfor????

BARE p.g.a. størrelsen!!! :yes:

Telefonene er skikkelig kul å se på og sånn, men den er ALT for stor, mener jeg.. Så derfor anbefaler jeg deg å kjøpe 7250, noe jeg også skal gjøre. (får den i slutten av uka)

Hvis du ikke har gjort det alt, burde du sjekke et topic som heter "7250 - Anbefales", der står det mye interessant.

Så gå for 7250!! :yes::D

Lenke til kommentar
Det fins ikke datakabel til den leste jeg i siste versjon av magasinet mobil. Dette er jo ganske kjipt siden man da maa overföre filen e ved bluetooth eller IrDA :-?

Hvorfor er dette kjipt?

Bluetooth er jo kjempe raskt!

Og trådløst!

Fordi man enkelt kunne lagt kabel-mulighet til, fordi det er billigere. Er ikke alle som önsker aa kjöpe seg bluetooth-stasjon for pc-en til en 400kr. ellers er en kabel mye lettere aa ta med seg enn en bluetoth-stasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...