Gå til innhold

Har tenkt å kjøpe meg en ny mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg, men så lenge du ikke gidder være saklig, gidder ikke jeg det heller. Så lenge det er snakk om å svare på dine innlegg.

 

Bare ro litt mer du, helt i orden.

 

Jeg spurte deg, er dette saklig?

 

"Så den kommentaren din om at "Du eier den ikke selv", holder sannelig ikke mål. Du må kunne komme med noe bedre enn det der, men det greier du ikke, for det jeg sa er en personlig oppfatning. "

 

 

"men det greier du ikke"

Er dette en måte å være frekk på?

Lenke til kommentar

Nei, ikke en måte å være frekk på. Poenget er at du kan ikke komme med en motkommentar som kan motbevise min personlige mening. For det var jo det du prøvde på. Men, nå må du bare ro mere om du vil, helt greit det du.

 

hwknut:

 

"Jeg syntes 3650 ser god ut!

den har jo kamera og videokamera"

 

Den ser vel ikke god ut fordi den har VGA kamera? Eller? Men såklart må du få synes den er fin. Men ikke pga at den har VGA kamera vel? hadde jo ikke gjort noe om den var litt mindre.

Lenke til kommentar
Nei, ikke en måte å være frekk på. Poenget er at du kan ikke komme med en motkommentar som kan motbevise min personlige mening. For det var jo det du prøvde på. Men, nå må du bare ro mere om du vil, helt greit det du.

 

hwknut:

 

"Jeg syntes 3650 ser god ut!  

den har jo kamera og videokamera"

 

Den ser vel ikke god ut fordi den har VGA kamera? Eller? Men såklart må du få synes den er fin. Men ikke pga at den har VGA kamera vel? hadde jo ikke gjort noe om den var litt mindre.

 

Hvor har du det med at jeg prøvde å motkommentere din personlige mening fra?

Jeg sa at det var smak og behag...Ikke mer enn det... :wink:

Også sa jeg at JEG syntes den var råstilig... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt Nokia 5510 ( :lol: )

Og hvis du syns den er stor og upraktisk, ville jeg valgt en annen telefon enn 3650...Den har mange funksjoner, men er enorm, og vanskelige knapper, som du må vende deg til... :cry:

Jeg har nå kjøpt Nokia 7250, og den er så sinnsykt liten og grei... det finnes også andre fete, tekniske mobiler, som ikke er kjempesvære...

Lenke til kommentar
Jeg har også hatt Nokia 5510 ( :lol: )  

Og hvis du syns den er stor og upraktisk, ville jeg valgt en annen telefon enn 3650...Den har mange funksjoner, men er enorm, og vanskelige knapper, som du må vende deg til...   :cry:  

Jeg har nå kjøpt Nokia 7250, og den er så sinnsykt liten og grei... det finnes også andre fete, tekniske mobiler, som ikke er kjempesvære...

 

 

5510 :evil: så så stili ut når jeg først kjøpte den, men etter hvert er dette den værste mobilen jeg har hatt. :evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

5510 :evil: så så stili ut når jeg først kjøpte den, men etter hvert er dette den værste mobilen jeg har hatt. :evil::evil::evil::evil:

 

Seff, det syns jo jeg åsså, med mp3 og greier...men så gikk det ikke an å ta opp dekselet, og det samlet seg masse støv... jeg fant ut etterpå det, at d va den værste mobilen jeg har hatt...

ingen grunn til å hisse seg opp....

Lenke til kommentar
5510 :evil: så så stili ut når jeg først kjøpte den, men etter hvert er dette den værste mobilen jeg har hatt. :evil::evil::evil::evil:

 

Seff, det syns jo jeg åsså, med mp3 og greier...men så gikk det ikke an å ta opp dekselet, og det samlet seg masse støv... jeg fant ut etterpå det, at d va den værste mobilen jeg har hatt...

ingen grunn til å hisse seg opp....

jo faktisk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...