hwknut Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mobil og har tenkt på nokia 3650! eller en eller annen med mms og poly! har en nokia 5510 :x = en stor å upraktisk mobil! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg ville valgt siemens s55 hvis poly og mms er viktig for deg.. den er ikke serlig dyr, og har mye bedre mms støtte enn de fleste andre mobiler på markedet. Ville ikke valgt 3650, for jeg mener - viss du syns 5510 er stor og klumpete... :smile: Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 jeg ville valgt siemens s55 hvis poly og mms er viktig for deg.. den er ikke serlig dyr, og har mye bedre mms støtte enn de fleste andre mobiler på markedet. Ville ikke valgt 3650, for jeg mener - viss du syns 5510 er stor og klumpete... :smile: er den like stor som 5510?? aner ikke så mye om mobiler! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 s55 er ikke like stor som 5510. s55 er en ganske like og stili mobil (synes jeg) jeg har en s55 og er veldig fornøyd med den!!! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Synes også s55 ser veldig bra ut. Siemens, iallefall for meg, er kvalitet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Kjøp Panasonic GD87 8) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg ville valgt siemens s55 hvis poly og mms er viktig for deg.. den er ikke serlig dyr, og har mye bedre mms støtte enn de fleste andre mobiler på markedet. Ville ikke valgt 3650, for jeg mener - viss du syns 5510 er stor og klumpete... :smile: er den like stor som 5510?? aner ikke så mye om mobiler! Nei, 3650 er absolutt ikke like stor som 5510. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 'faktisk' så er 5510 4mm høyere enn 3650 Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mobil og har tenkt på nokia 3650!eller en eller annen med mms og poly! har en nokia 5510 :x = en stor å upraktisk mobil! Hvis du synes designet på 3650 er stilig og det med at telefonen er større enn andre telefoner spiller ikke så stor rolle for deg, kjøper du den med en gang. 3650 er så utrolig mye bedre en fks s55 og veldig mange andre telefoner. Den eneste mobilen på markedet som er bedre er sep800 men så koster den 2000 kroner mer og er en mer buisiness tlf. 3650 er en ungdomstelefon med ALT. Er du ute etter bra poly og MMS, så gå for 3650. Da har du innebygd kamera som tar bedre bilder enn p800 (erfart) jaja, si hva dere vil siemens tapere, men nokia 3650 er faktisk bedre en s55 tro det eller ei. dessuten er designet på s55 styft synes jeg.. jaja, smak å behag. Lykke til hwknut -->3650 dahh <-- Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Siemens tapere? 3650 kjører series 60, og kan ikke sammenlignes med S55. Hadde den vært dårligere enn S55, da hadde noe vært galt. Men, 3650 er stor og stygg, noe den ikke behøver å være. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Siemens tapere? 3650 kjører series 60, og kan ikke sammenlignes med S55. Hadde den vært dårligere enn S55, da hadde noe vært galt. Men, 3650 er stor og stygg, noe den ikke behøver å være. Det der er smak og behag...Jeg synes den er råstilig! Og hvorfor sier du hele tiden at den er stor og stygg? Du har den jo ikke... :wink: Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ja, og når jeg sier den er stor og stygg så er det min mening. Du har forstått det, så neste gang trenger du ikke kommentere det. Jeg har ikke 3650 nei, hvorfor? Fordi den er stor og stygg. Jeg må ikke EIE en 3650 selv for å PRØVE, HOLDE og SE på den vet du. Holder i massevis at man kjenner noen andre som EIER den. Eventuelt teste en i ei MOBILSJAPPE. Så den kommentaren din om at "Du eier den ikke selv", holder sannelig ikke mål. Du må kunne komme med noe bedre enn det der, men det greier du ikke, for det jeg sa er en personlig oppfatning. Hvorfor jeg sier det hele tiden? Fordi det er det jeg MENER. Er det vanskelig å forstå? Neste gang, trenger du ikke kommentere det. Du kan IKKE gjøre noe med min personlige oppfatning. Gjelder forøvrig kommentarene du kommer med til en drøss av andre folk her inne også. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 enig med Kamera, du kan ikke si "Du eier den ikke, så du kan ikke si den er stor og stygg!"... han (og jeg) mener jo selvsagt den er stor og stygg fordi vi ikke har den! Det er som å si: "Nei, du kan ikke synes det er en bra film, for du har den ikke selv", selv om du har sett filmen... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ja, og når jeg sier den er stor og stygg så er det min mening. Du har forstått det, så neste gang trenger du ikke kommentere det. Jeg har ikke 3650 nei, hvorfor? Fordi den er stor og stygg. Jeg må ikke EIE en 3650 selv for å PRØVE, HOLDE og SE på den vet du. Holder i massevis at man kjenner noen andre som EIER den. Eventuelt teste en i ei MOBILSJAPPE. Så den kommentaren din om at "Du eier den ikke selv", holder sannelig ikke mål. Du må kunne komme med noe bedre enn det der, men det greier du ikke, for det jeg sa er en personlig oppfatning. Hvorfor jeg sier det hele tiden? Fordi det er det jeg MENER. Er det vanskelig å forstå? Neste gang, trenger du ikke kommentere det. Du kan IKKE gjøre noe med min personlige oppfatning. Gjelder forøvrig kommentarene du kommer med til en drøss av andre folk her inne også. Ja, men hvorfor sier du det hele tiden spør jeg...Fordi du mener det? At du mener at den er stor å stygg hjelper jo ingen... "Du må kunne komme med noe bedre enn det der, men det greier du ikke, for det jeg sa er en personlig oppfatning." "men det greier du ikke" "Gjelder forøvrig kommentarene du kommer med til en drøss av andre folk her inne også." Synes du burde skjerpe deg litt...Du klager på mine kommentarer? Prøv å ro deg ned litt...Det er så og si bare mobiler det er snakk om... :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Synes du burde skjerpe deg litt...Du klager på mine kommentarer?Prøv å ro deg ned litt...Det er så og si bare mobiler det er snakk om... :wink: Og du gjør ikke annet enn å klage på oss når vi sier at 3650 er stygg.. virker som du mener vi ikke kan ha hver vår mening, men alle MÅ synes det samme som deg, og mene at den er dritstilig Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ja, hvorfor jeg sier det? Fordi det er relevant. 3650 trenger ikke å være så stor, den kunne godt ha vært mindre, og det var det jeg sa i et tidligere innlegg i denne tråden. han som vil ha råd, vil ikke ha en stor og klumpete mobil. Noe JEG mener 3650 er. Utrolig hvor du ikke tåler at andre ikke syns den er en lekkerbisken. Hvorfor skal jeg skjerpe meg? Fordi jeg traff spikeren på hodet? Ja, jeg klager på dine kommentarer, mange av de er så utrolig unødvendige. Jada, klart det er mobiler det diskuteres, MEN, det må gå an å diskutere saklig uten å måtte komme med personangrep og å måtte dra inn hva man har sagt i andre tråder, så lenge det er helt urelevant... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Synes du burde skjerpe deg litt...Du klager på mine kommentarer?Prøv å ro deg ned litt...Det er så og si bare mobiler det er snakk om... :wink: Og du gjør ikke annet enn å klage på oss når vi sier at 3650 er stygg.. virker som du mener vi ikke kan ha hver vår mening, men alle MÅ synes det samme som deg, og mene at den er dritstilig Nei for all del så kan dere jo mene at den er stygg, men å si det i hvert eneste innlegg om 3650 synes jeg blir litt teit.. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ja, hvorfor jeg sier det? Fordi det er relevant. 3650 trenger ikke å være så stor, den kunne godt ha vært mindre, og det var det jeg sa i et tidligere innlegg i denne tråden. han som vil ha råd, vil ikke ha en stor og klumpete mobil. Noe JEG mener 3650 er. Utrolig hvor du ikke tåler at andre ikke syns den er en lekkerbisken. Hvorfor skal jeg skjerpe meg? Fordi jeg traff spikeren på hodet? Ja, jeg klager på dine kommentarer, mange av de er så utrolig unødvendige. Jada, klart det er mobiler det diskuteres, MEN, det må gå an å diskutere saklig uten å måtte komme med personangrep og å måtte dra inn hva man har sagt i andre tråder, så lenge det er helt urelevant... Person angrep? Beskylder du meg for det også nå? Ja, diskutere saklig...Er dette saklig? "Så den kommentaren din om at "Du eier den ikke selv", holder sannelig ikke mål. Du må kunne komme med noe bedre enn det der, men det greier du ikke, for det jeg sa er en personlig oppfatning. " Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ro-ro-til-fiskeskjær-mange-fisker-får-vi-der..... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ro-ro-til-fiskeskjær-mange-fisker-får-vi-der..... Hvem var det som snakket om å være saklig? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå