Lil-H Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Otth: Ser du ga Appleseed 4, mens Vexille 7. På hvilke punkter syns du Appleseed var så mye dårligere? Har plukket en del fra topplisten din (mostly asian) som jeg skal plukke opp når jeg får tid Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå er det stor forskjelle på stilen til disse filmene. Vexille er en høytempo action-film (med et uttrolig bra soundtrack), mens Appleseed er en forumlistisk anti-utopiske sci-fi-film. Førstnevnte gruppe film, sett under rette omstendigheter, er ikke noe jeg kommer til å gå lei av med det første. Jeg kan desverre ikke si det samme om sistnevnte. I tillegg til at Appleseed var formulistisk var den også barnslig, men ikke barnslig på den gode måten. Minnet meg egentlig ganske mye om de tegneseriene jeg så da jeg var yngre; de som mistet sjarmen sin mens jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Here is my list! Rimelig kort, men har ikke vært spesielt interissert i film før for ca 3 uker siden da jeg så Ben-Hur. Den fikk meg virkelig til å bli interessert! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Otth: Men da fikk jeg svar hvertfall =) Ser du er litt inne i anime, så om du har tid, anbefales Paprika og Tekkonkinkreet, ikke se bort ifra at du liker soundtracket til siste filmen. Begge er å få kjøpt på bluray, om det har betydning for deg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vexille er knallbra, bortsett fra noen patetiske klisjeer. Enestående visuelt, fantastisk lydspor som Otth nevner. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Da prøver vi igjen. mOkk Antall filmer: 460 Sist oppdatert: 10. desember 2008 Listen Endret 10. desember 2008 av mOkk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Huk av på "public" Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Feil link. Gå inn her. Huk av på public, og kopier linken over. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så det rett etter jeg postet. Fikset nå. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Anime er en sjanger jeg faktisk har sett svært lite av og kan enda mindre om. Foruten disse Miyazaki-filmene har jeg ikke sett mer enn kanskje ti filmer inne sjangeren. Mao. er nok ikke jeg den beste personen å spørre. Tror du vil ha bedre lykke i anime-forumet. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Otth: Det var ikke et spørsmål, mer en anbefaling cun: Spesielt én scene (skjedde vel egentlig flere ganger når jeg tenker meg om) som tok helt pusten fra meg. Når ormene ravet rundt på sletta, WOW. For et nydelig øyeblikk. Og tenker med skrekk hvor lang tid det tok å rendre. Er forresten Paul Oakenfold som har laga musikken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Here is my list! Rimelig kort, men har ikke vært spesielt interissert i film før for ca 3 uker siden da jeg så Ben-Hur. Den fikk meg virkelig til å bli interessert! Ingen fan av Cruise'rn skjønner jeg? MI:2, MI:3 og Minority Report har virkelig fått smake av deg på karakterskalaen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis han får sett Eyes Wide Shut så blir det andre boller. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jepp, Cruise eier så grundig i Magnolia. Lett hans beste prestasjon. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Med hard konkurranse fra Born on the 4th of July. Jeg håper vi får en ny gigaprestasjon fra han snart igjen. Endret 10. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenge siden jeg har sett Minority Report, jeg synes den var utrolig kjedelig da! Har ikke akkurat tenkt til å se den igjen, men mulig jeg hadde gitt den en bedre karakter da. Har ikke noe spesielt mot Cruise, bare at de filmene jeg har sett med ham er kjedelige! MI filmene er tåpelige! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er forresten Paul Oakenfold som har laga musikken. Blant andre. Basement Jaxx og The Prodigy står jo også for bidrag :--) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da prøver vi igjen. mOkk Antall filmer: 460 Sist oppdatert: 10. desember 2008 Listen Into the Wild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå