freddynator Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 freddynator Antall filmer: 351 Sist oppdatert: 22.12.09 Listen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 xtra Noe endret siden sist, samt litt flere (?) filmer i vote history. xtra-vote history Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Bra jobba afirm! Har endret førsteinnlegget Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har endret sorteringen av min Vote History til "Display last added", da man like gjerne kan sortere etter karakterer eller alfabetisk uavhengig av denne funksjonen. På denne måten blir Vote History på en måte en liten filmdagbok, selv om den ikke blir perfekt. Endringer av karakterer på filmer jeg allerede har sett eller filmer jeg kommer på å ha sett vil dukke opp som blant de siste sette, men pytt pytt. Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.imdb.com/mymovies/list?l=40956592 Min Vote-History Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen andre som syns IMDb bør legge til en mulighet til å filtrere bort f.eks tv-serier, episoder, PC-spill osv. når man kikker på vote histories? Gi oss litt flere alternativer innen dette området. Hadde vært veldig greit for oss i denne tråden i hvert fall. Slik at eieren av listen kan velge default view, så kan dem som kikker på noen andre sine lister også velge videre for seg selv. Send en mail til dem her hvis du er enig - http://www.imdb.com/helpdesk/contact_form Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At spill er der, er egentlig helt høl i huet. Hvorfor er ikke CD/Album der, da? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvis du faktisk går inn på et spill skjønner du kanskje hvor elendig sammenliknelse det der var. Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Lurer på når topp 20 listen blir oppdatert! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ja og oppdatere for de som har byttet nick. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er nok berre å oppdatere for den som måtte ha tid. Eg tok den forrige updaten, i desember. Men trur det er smått med tid no, diverre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå