Gå til innhold

Post din Vote History her!

Movieheart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

H-H-H, sorter lista di etter karakter. Mye morsommere å se på den da. Gidder ikke sjekke gjennom alle filmene dine, bare de du har gitt 8-10 og 1-3 :p

Edit: Jeg legger merke til det overveldende antall serier du har sett. Hvor mye av en serie ser du før du gir den en karakter? For min del skal jeg ha sett alle episodene i alle sesongene (som har kommet ut) før jeg gir den en karakter. Vet at noen gir serier på 10+ sesonger karakter etter bare et par episoder sett.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
H-H-H, sorter lista di etter karakter. Mye morsommere å se på den da. Gidder ikke sjekke gjennom alle filmene dine, bare de du har gitt 8-10 og 1-3 :p

Edit: Jeg legger merke til det overveldende antall serier du har sett. Hvor mye av en serie ser du før du gir den en karakter? For min del skal jeg ha sett alle episodene i alle sesongene (som har kommet ut) før jeg gir den en karakter. Vet at noen gir serier på 10+ sesonger karakter etter bare et par episoder sett.

Det Glutar sa.

@ det seriespørsmålet: Jeg ser alltid minst én sesong før jeg gir en karakter. Det er utallige serier hvor jeg kun har sett 2-3 episoder, men ingen av dem er ratet. Du har kanskje lagt merke til at de fleste seriene jeg har ratet, har 7 eller høyere? Det betyr for så vidt at jeg liker dem godt nok til å orke å holde ut en hel sesong med dem eller mer. Jeg kan garantere at jeg har sett minimum en sesong av alle, og jeg har faktisk sett alt av mesteparten.

...

Smårotete innlegg. Håper du skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Bruckiania

Antall filmer: 1582

Sist oppdatert: 22/09-09

Listen

Tok ett røsk for noen måneder siden og ratet nesten 1500 filmer i en smell.

Jeg er/har vært imot å koke ned ens synspunkter om en film til et tall, men nå har jeg allikevel gjort det. Mest for at det er flere brukermeseige fordeler ved å ha votet på de filmene en har sett, men også litt for å være med å bidra til IMDb ratingen, som jeg selv bruker mye som et verktøy.

Listen er ikke helt ferdig da det blant annet er flere filmer som kan oppjusteres fra 9 til 10/10, men har ikke gått igjennom listen på ny ennå. Nå foreløpig er det kun topp 20 som har fått en 10er.

Etter at jeg har votet på filmene jeg har sett har jeg kommet fram til at jeg har likt de aller, aller fleste filmene jeg har sett, jeg har faktisk ikke gitt en eneste film en 1er.

Sånn har jeg vektlagt stemmene:

10 BEST OF THE BEST

9 ENDA BEDRE ENN VELDIG BRA

8 VELDIG BRA

7 BRA

6 OK+

5 OK-

4 IKKE NO' SÆRLIG

3 DÅRLIG

2 RÆVA

1 HELT UTROLIG RÆVA

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hadde litt lite å gjere på no, so eg tok å oppdaterte eg.

Post din Vote History her!

Velkommen til Post din Vote History her!. Etter ønske fra diverse brukere i Listefeber tråden samt inspirasjon fra andre forum starter jeg opp denne tråden hvor hver enkelt bruker kan poste sin Vote History fra IMDb. Jeg vil etterhvert som folk slenger opp sine lange lister oppdatere dette i førstepost slik at vi får samlet alt på en plass. Jeg vil likevel oppfordre alle til å sette i gang diskusjoner rundt andres lister slik at dette ikke blir en telle/samletråd og en eller annen moderator kommer å stenger tåden før vi i det hele tatt rekker å komme skikkelig i gang.

For at det ikke skal bli så uoversiktlig over hvilke lister man kommenterer kan det være lurt å legge den listen man kommenterer i en quote slik at det blir enklere for andre å se hva man kommenterer. Og en siste ting. Legg listene i spoiler. Regner med at de fleste som kommer til å poste her har godt over 100 filmer på listene sine og da kan virkelig scrolle hjulet på musen få kjørt seg om vi skal scrolle gjennom flere slike lister. Sorter også gjerne listene etter karakterer slik at man enklere kan se hvilke filmer som har fått høye karakterer og hvilke som har fått lave. Etterhvert som folk legger til flere filmer på listene sine er det bare å slenge opp en ny liste så skal jeg oppdatere den gamle i førstepost.

For å gjøre arbeidet for meg litt letere oppfordrer jeg alle til å følge denne code taggen når de poster listene sine.

[b]Brukernavn[/b]
Antall filmer: Antall filmer på listen din
Sist oppdatert: Når du postet listen din
[url=" link til siden "]Listen[/url]

Topp 20:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. 1. Venerable: 2654
    2. Bruckiania: 1660
    3. Otth: 1625
    4. Cun: 1308
    5. nirvana1: 1110
    6. Levaiathan: 1076
    7. OmarO: 948
    8. TheKaptain: 926
    9. mOkk: 880
    10. Infenso.: 815

11. H-H-H: 778
    12. Cypheron: 684
    13. Lawliet: 673
    14. Macros: 671
    15. Njormann: 615
    16. Rulal_Juror: 607
    17. Glutar: 578
    18. Movieheart: 540
    19. afirm: 527
    20. Olum: 522

Alle lister (sortert alfabetisk etter brukernavn):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
afirm:

Antall filmer: 527

Listen

Bruckiania:

Antall filmer: 1660

Listen

CharltonHeston89:

Antall filmer: 352

Listen

Cun:

Antall filmer: 1308

Listen

CypheroN:

Antall filmer: 684

Listen

Egilanso:

Antall filmer: 269

Listen

Glutar:

Antall filmer: 578

Listen

H-H-H:

Antall filmer: 778

Listen

Infenso:

Antall filmer: 815

Listen

Lawliet:

Antall filmer: 673

Listen

Levaiathan:

Antall filmer: 1076

Listen

macros.:

Antall filmer: 671

Listen

Merkwürdichliebe:

Antall filmer: 216

Listen

mOkk:

Antall filmer: 880

Listen

Movieheart:

Antall filmer: 540

Listen

MPC:

Antall filmer: 238

Listen

nirvana1:

Antall filmer: 1110

Listen

Nistelrooy:

Antall filmer: 466

Listen

Njormann:

Antall filmer: 615

Listen

Olum:

Antall filmer: 522

Listen

OmarO:

Antall filmer: 948

Listen

Otth:

Antall filmer: 1625

Listen

Rural_Juror:

Antall filmer: 607

Listen

salamiking:

Antall filmer: 378

Listen

Terje0:

Antall filmer: 270

Listen

TheKaptain:

Antall filmer: 926

Listen

tjalla:

Antall filmer: 311

Listen

Venerable:

Antall filmer: 2654

Listen

Wolowitz:

Antall filmer: 383

Listen

Xtra:

Antall filmer: 477

Listen

(Sist oppdatert: 22. desember 2009)

Endret av afirm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...