Fløyelsbøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 *Oppdater førstepost* Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Done! Hadde egentlig planlagt å ta en oppdatering i måneden, men siden du spurte så pent tok jeg en nå også. Men i fremtiden blir det nok litt lengre mellom hver oppdatering desverre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 OmarO: Be Kind, Rewind 1/10? :--( Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Be Kind Rewind hadde et herlig konsept. Synd gjennomføringen ellers er så middelmådig. På mange måter litt som Good Morning, Vietnam hvor Robbies radioprat er fantastisk, men den grøten som er pakka rundt er uspiselig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Enig. Et stykke unna 1/10, men ikke akkurat noen god film. Endret 7. september 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 En måned siden denne ble oppdatert nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Indeed. Tida går fort! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Beklager, men det er travle tider på en folkehøyskole så jeg har ikke så mye tid til forumet nå lengre. Så hvis noen vil ta over denne tråden og holde liv i den videre kan de godt få gjøre det. Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 H-H-H Antall filmer: 580 Sist oppdatert: 22/09-09 Listen Yay. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du har veldig bra film smak! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) H-H-H, sorter lista di etter karakter. Mye morsommere å se på den da. Gidder ikke sjekke gjennom alle filmene dine, bare de du har gitt 8-10 og 1-3 Edit: Jeg legger merke til det overveldende antall serier du har sett. Hvor mye av en serie ser du før du gir den en karakter? For min del skal jeg ha sett alle episodene i alle sesongene (som har kommet ut) før jeg gir den en karakter. Vet at noen gir serier på 10+ sesonger karakter etter bare et par episoder sett. Endret 22. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 H-H-H, sorter lista di etter karakter. Mye morsommere å se på den da. Gidder ikke sjekke gjennom alle filmene dine, bare de du har gitt 8-10 og 1-3 Du vet du kan sortere han sin liste ved å trykke på Highest Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vet det nå Har man alltid kunnet det? Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 H-H-H, sorter lista di etter karakter. Mye morsommere å se på den da. Gidder ikke sjekke gjennom alle filmene dine, bare de du har gitt 8-10 og 1-3 Edit: Jeg legger merke til det overveldende antall serier du har sett. Hvor mye av en serie ser du før du gir den en karakter? For min del skal jeg ha sett alle episodene i alle sesongene (som har kommet ut) før jeg gir den en karakter. Vet at noen gir serier på 10+ sesonger karakter etter bare et par episoder sett. Det Glutar sa. @ det seriespørsmålet: Jeg ser alltid minst én sesong før jeg gir en karakter. Det er utallige serier hvor jeg kun har sett 2-3 episoder, men ingen av dem er ratet. Du har kanskje lagt merke til at de fleste seriene jeg har ratet, har 7 eller høyere? Det betyr for så vidt at jeg liker dem godt nok til å orke å holde ut en hel sesong med dem eller mer. Jeg kan garantere at jeg har sett minimum en sesong av alle, og jeg har faktisk sett alt av mesteparten. ... Smårotete innlegg. Håper du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bruckiania Antall filmer: 1582 Sist oppdatert: 22/09-09 Listen Tok ett røsk for noen måneder siden og ratet nesten 1500 filmer i en smell. Jeg er/har vært imot å koke ned ens synspunkter om en film til et tall, men nå har jeg allikevel gjort det. Mest for at det er flere brukermeseige fordeler ved å ha votet på de filmene en har sett, men også litt for å være med å bidra til IMDb ratingen, som jeg selv bruker mye som et verktøy. Listen er ikke helt ferdig da det blant annet er flere filmer som kan oppjusteres fra 9 til 10/10, men har ikke gått igjennom listen på ny ennå. Nå foreløpig er det kun topp 20 som har fått en 10er. Etter at jeg har votet på filmene jeg har sett har jeg kommet fram til at jeg har likt de aller, aller fleste filmene jeg har sett, jeg har faktisk ikke gitt en eneste film en 1er. Sånn har jeg vektlagt stemmene: 10 BEST OF THE BEST 9 ENDA BEDRE ENN VELDIG BRA 8 VELDIG BRA 7 BRA 6 OK+ 5 OK- 4 IKKE NO' SÆRLIG 3 DÅRLIG 2 RÆVA 1 HELT UTROLIG RÆVA Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke lenger forumets korteste liste Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg fjernet alle seriene fra min Vote History. Kanskje jeg skal lage en egen konto for TV-serier? Liker å ha en "ren" liste, så det er en mulighet. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kanskje vi burde oppdatert førsteposten igjen. Har du tid til det, Movieheart? Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Njormann Antall filmer: 615 Sist oppdatert: 22.12.09 Lista Endret 22. desember 2009 av Njormann Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hadde litt lite å gjere på no, so eg tok å oppdaterte eg. Post din Vote History her! Velkommen til Post din Vote History her!. Etter ønske fra diverse brukere i Listefeber tråden samt inspirasjon fra andre forum starter jeg opp denne tråden hvor hver enkelt bruker kan poste sin Vote History fra IMDb. Jeg vil etterhvert som folk slenger opp sine lange lister oppdatere dette i førstepost slik at vi får samlet alt på en plass. Jeg vil likevel oppfordre alle til å sette i gang diskusjoner rundt andres lister slik at dette ikke blir en telle/samletråd og en eller annen moderator kommer å stenger tåden før vi i det hele tatt rekker å komme skikkelig i gang. For at det ikke skal bli så uoversiktlig over hvilke lister man kommenterer kan det være lurt å legge den listen man kommenterer i en quote slik at det blir enklere for andre å se hva man kommenterer. Og en siste ting. Legg listene i spoiler. Regner med at de fleste som kommer til å poste her har godt over 100 filmer på listene sine og da kan virkelig scrolle hjulet på musen få kjørt seg om vi skal scrolle gjennom flere slike lister. Sorter også gjerne listene etter karakterer slik at man enklere kan se hvilke filmer som har fått høye karakterer og hvilke som har fått lave. Etterhvert som folk legger til flere filmer på listene sine er det bare å slenge opp en ny liste så skal jeg oppdatere den gamle i førstepost. For å gjøre arbeidet for meg litt letere oppfordrer jeg alle til å følge denne code taggen når de poster listene sine. [b]Brukernavn[/b] Antall filmer: Antall filmer på listen din Sist oppdatert: Når du postet listen din [url=" link til siden "]Listen[/url] Topp 20: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Venerable: 26542. Bruckiania: 16603. Otth: 16254. Cun: 13085. nirvana1: 11106. Levaiathan: 10767. OmarO: 9488. TheKaptain: 9269. mOkk: 88010. Infenso.: 815 11. H-H-H: 77812. Cypheron: 68413. Lawliet: 67314. Macros: 67115. Njormann: 61516. Rulal_Juror: 60717. Glutar: 57818. Movieheart: 54019. afirm: 52720. Olum: 522 Alle lister (sortert alfabetisk etter brukernavn): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor afirm:Antall filmer: 527 Listen Bruckiania: Antall filmer: 1660 Listen CharltonHeston89: Antall filmer: 352 Listen Cun: Antall filmer: 1308 Listen CypheroN: Antall filmer: 684 Listen Egilanso: Antall filmer: 269 Listen Glutar: Antall filmer: 578 Listen H-H-H: Antall filmer: 778 Listen Infenso: Antall filmer: 815 Listen Lawliet: Antall filmer: 673 Listen Levaiathan: Antall filmer: 1076 Listen macros.: Antall filmer: 671 Listen Merkwürdichliebe: Antall filmer: 216 Listen mOkk: Antall filmer: 880 Listen Movieheart: Antall filmer: 540 Listen MPC: Antall filmer: 238 Listen nirvana1: Antall filmer: 1110 Listen Nistelrooy: Antall filmer: 466 Listen Njormann: Antall filmer: 615 Listen Olum: Antall filmer: 522 Listen OmarO: Antall filmer: 948 Listen Otth: Antall filmer: 1625 Listen Rural_Juror: Antall filmer: 607 Listen salamiking: Antall filmer: 378 Listen Terje0: Antall filmer: 270 Listen TheKaptain: Antall filmer: 926 Listen tjalla: Antall filmer: 311 Listen Venerable: Antall filmer: 2654 Listen Wolowitz: Antall filmer: 383 Listen Xtra: Antall filmer: 477 Listen (Sist oppdatert: 22. desember 2009) Endret 22. desember 2009 av afirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå