salamiking Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du er vel ikke det, eller er du? Tror ikke det! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skal ikke denne oppdateres snart? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Det var denne tråden også ja. Den detter til stadighet ut av mine innlegg så det er bra du minner meg på det. Skal se om jeg får gjort det i løpet av dagen en gang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har denne tråden i favoritter. Det er en såpass morsom tråd at den bør bli oppdatert. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Enig. Men er litt vanskelig å huske på det da det er såpass liten aktivitet her inne. Hadde vært mye greiere om det faktisk pågikk diskusjoner her inne. Var vel også noe av meningen med tråden også, at man skulle diskutere hverandres lister. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ser den. Det var jo litt diskusjon på de første sidene, men det dabbet av etterhvert. Det er jo ikke så mye annet å diskutere rundt hverandres lister enn "Hva?! Hvorfor ga du [insert film] 3/10?" Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Stolt eier av forumets korteste liste Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og det skal du vel gjøre noe med Jeg tar igjen folk i et kjør nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har begynt å stemme på serier igjen (etter å ha slettet alle mine stemmer på serier for en tid tilbake), men med en hake: Jeg stemmer kun på serier jeg har sett alle episodene og sesongene av. Derfor dukker ikke Prison Break eller Lost opp, fordi dette er serier jeg ga opp etter noen sesonger (drittserier pakket inn som gull). Med andre ord får jeg for det meste inn god kvalitet, som The Sopranos, The Wire, Oz og The OC. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Se her ja, Cun er jo helt med på alle godserier. Wire og Sopranos er klare 10ere, Oz er vel forsåvidt også det. OC pløyde jeg gjennom forrige sommer i mangel på gode serier, ble positivt overrasket(selv om det taper seg mot slutten). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Serien taper seg i siste sesong, men jeg er vel en av de få som ble rørt av den store avslutningen. Sesong 1 er klart best. Daim, hvor god den er. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ble ikke videre bergtatt av avslutningen, som også i Six Feet Under's tilfelle er grunnen til at den ikke er helt der oppe(men fortsatt en knallserie). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, serien skulle nok ha sluttet med sesong 3. Allikevel, snufs og hulk! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Min liste: http://nirvana.listal.com/owned/movies Er flere karakterer jeg føler jeg bør endre, men orker ikke styre med det nå. Natt! Endret 9. juni 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå tror jeg du har misset litt. Det er vel kun Vote History fra IMDb som skal inn her. Jeg gjør også som deg, cun. Stemmer kun på serier jeg har sett alt av. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Wat? Samma hvor du voter da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er vel kanskje det. Men er det filmer du eier eller filmer du har stemt på? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Filmer jeg har stemt på. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har begynt å stemme på serier sjæl, men kun de jeg har sett alt av. Noe som resulterer kun i karakterer over 7/10 (ikke rart at alle populære serier har et jævlig høyt snitt). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selvfølgelig har serier høyt snitt. Ingen gidder å bruke massevis av timer på noe de ikke liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå