Gå til innhold

Post din Vote History her!

Movieheart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt, så synes jeg ikke det er noe mesterverk av en film. Men den fortjener da en bedre karakter enn 1?

Lenge siden jeg har sett den, men som jeg husker var det en ok actionfilm. Mange fete biler, fine damer, mye bilkjøring, grei nok historie. Siden det er så lenge siden jeg så den skal jeg ikke uttale meg om skuespillet, men kan ikke huske at det var så fryktelig dårlig. Så klart er det et + om man liker biler og bilkjøring fra før av, men jeg vil gjerne høre hvorfor den fortjener bunnkarakter !

Lenke til kommentar
Den har absolutt ikke noe å komme med. Rævva historie er det og. Du må vel eeelske biler for å sette litt pris på å den, kanskje. Fortjener mellom 2 og 3.

Å eeelske biler var vel å trekke det litt langt synes jeg. Ser forresten at du har gitt den 5 på din vote history :hmm:

Lenke til kommentar
The Fast and the Furious, 1?! :ohmy:

Utdyp gjerne.

Vil vel si at det er større "sjokk" at han har gitt Children of Men en 3er...

Haha, ja. Jeg har fått mye pes for den. :p Syntes bare den var SÅÅÅÅ jævla kjedelig. Jeg prøvde virkelig å like den, men den skuffet så sinnsykt.

Lenke til kommentar

På samme måte kan vel ingen filmer være helt perfekte, og da fortjener ingen filmer karakteren 10?

10er-skalaen går fra 1 til 10, og det er bare tullete å ikke kunne bruke hele skalaen. Filmer som har gitt meg en 1er opplevelse er blant annet Santa's Slay, Pearl Harbor, Date Movie, Rovdyr, The Hills Have Eyes Part II (1985), Doomsday og From Dusk Till Dawn III.

Lenke til kommentar

Huff! Jeg vet, jeg vet. Blander alltid mine meninger om karakterskalaen skal være objektiv eller basere seg på filmopplevelsen. Du har selvfølgelig rett

En annen har forresten samme avatar som deg, bare i farger. Jaja, Kyle MacLachlan i Twin Peaks fortjener å være i alles avatar

Lenke til kommentar

Perfekt oppbygging vil jeg kalle det, men men.

Noen stikkord om filmen:

Langsomt tempo

Vakre bilder

Vakker musikk

Fantastiske skuespillerprestasjoner (spesielt Affleck)

Dette, sammen med en veldig engasjerende historie, kommer garantert til å vekke noen følelser hos deg. Med mindre du er død på innsiden. Du er vel ikke det, eller er du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...