Merk. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Føkk it. Jeg gidder ikke å gå med PC-en til DVD-hyllene. Her er lista http://www.imdb.com/mymovies/list?l=41211609 Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 http://www.imdb.com/mymovies/list?l=28354354 Yay. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Fast and the Furious, 1?! Utdyp gjerne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg vil heller høre hva som er bra med den, Jonas? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Bare så det er sagt, så synes jeg ikke det er noe mesterverk av en film. Men den fortjener da en bedre karakter enn 1? Lenge siden jeg har sett den, men som jeg husker var det en ok actionfilm. Mange fete biler, fine damer, mye bilkjøring, grei nok historie. Siden det er så lenge siden jeg så den skal jeg ikke uttale meg om skuespillet, men kan ikke huske at det var så fryktelig dårlig. Så klart er det et + om man liker biler og bilkjøring fra før av, men jeg vil gjerne høre hvorfor den fortjener bunnkarakter ! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En 1/10-film er en film uten noen som helst positive sider etter min mening. The Fast and the Furious er ok underholdning, men ikke noe mer enn det. Kanskje 4 eller 5/10. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den har absolutt ikke noe å komme med. Rævva historie er det og. Du må vel eeelske biler for å sette litt pris på å den, kanskje. Fortjener mellom 2 og 3. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Synes 3/4 er en grei karakter på den... lenge siden jeg så den, men plotet var vel ikke alt for tynt, og er vel en grei actionfilm for de som liker det.. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den har absolutt ikke noe å komme med. Rævva historie er det og. Du må vel eeelske biler for å sette litt pris på å den, kanskje. Fortjener mellom 2 og 3. Å eeelske biler var vel å trekke det litt langt synes jeg. Ser forresten at du har gitt den 5 på din vote history Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lol, har jeg ^^ hah.. beklager, skal trekke den litt ned ^^ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Fast and the Furious, 1?! Utdyp gjerne. Vil vel si at det er større "sjokk" at han har gitt Children of Men en 3er... Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Fast and the Furious, 1?! Utdyp gjerne. Vil vel si at det er større "sjokk" at han har gitt Children of Men en 3er... Haha, ja. Jeg har fått mye pes for den. Syntes bare den var SÅÅÅÅ jævla kjedelig. Jeg prøvde virkelig å like den, men den skuffet så sinnsykt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ingen filmer fortjener karakter 1. Alle har visse kvaliteter Unntatt You, Me and Dupree selvsagt Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 På samme måte kan vel ingen filmer være helt perfekte, og da fortjener ingen filmer karakteren 10? 10er-skalaen går fra 1 til 10, og det er bare tullete å ikke kunne bruke hele skalaen. Filmer som har gitt meg en 1er opplevelse er blant annet Santa's Slay, Pearl Harbor, Date Movie, Rovdyr, The Hills Have Eyes Part II (1985), Doomsday og From Dusk Till Dawn III. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Huff! Jeg vet, jeg vet. Blander alltid mine meninger om karakterskalaen skal være objektiv eller basere seg på filmopplevelsen. Du har selvfølgelig rett En annen har forresten samme avatar som deg, bare i farger. Jaja, Kyle MacLachlan i Twin Peaks fortjener å være i alles avatar Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, jeg fryktet egentlig det. Det er ikke en som henger på filmforumet? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 H*n gjorde det. Kan ha byttet avatar, eller blitt inaktiv Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Her er listahttp://www.imdb.com/mymovies/list?l=41211609 The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford på 10'ern ser jeg. Her har vi en som vet å sette pris på god film! Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Kan dere fortelle hva som er så bra med den? Har hørt at av mange at den er veldig langdryg. Endret 23. mars 2009 av salamiking Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Perfekt oppbygging vil jeg kalle det, men men. Noen stikkord om filmen: Langsomt tempo Vakre bilder Vakker musikk Fantastiske skuespillerprestasjoner (spesielt Affleck) Dette, sammen med en veldig engasjerende historie, kommer garantert til å vekke noen følelser hos deg. Med mindre du er død på innsiden. Du er vel ikke det, eller er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå