CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvis man skal kunne gi den en rettferdig karakter må man jo se den opp mot alle de andre filmene du har sett. Jeg gjør alltid det, har jo ikke egne karakterskalaer etter hvilket land filmen kommer fra. Korrekt, derfor er 7,5 fra Max Manus noe av det beste fra Norge. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) En karakter skal i mine øyne gjenspeile hvor god du likte filmen. Hvis du får en bedre opplevelse av at filmen er norsk eller har nostalgiske verdier, er det ikke noe i veien med å gi den en ekstra høy rating. Endret 25. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Helt enig. Skrev akkurat det samme på forrige side. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Ahh.. Så det nå. Karaktergiving av filmer er et evig dilemma. Selv har jeg både Cannibal! The Musical og The Deer Hunter på 9eren. FIlmene gir meg helt forskjellige opplevelser, og det er liten tvil om at sistnevnte er dyktigere håndverk. Likevel er det få filmer jeg koser meg med som Trey Parkers studentfilm. Endret 25. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.imdb.com/mymovies/list?l=27860738 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gidder du å gå på "Change display options" å endre så alt blir en helt lang liste, så vi slipper å browse gjennom flere sider? Det hadde vært bedre Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gidder du å gå på "Change display options" å endre så alt blir en helt lang liste, så vi slipper å browse gjennom flere sider? Det hadde vært bedre gjort Lenke til kommentar
diskusjon4life Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 http://www.imdb.com/mymovies/list?l=39993300 vær ærlig Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) 2001: A Space Odyssey (1968) 1Donnie Darko (2001) 1 American Beauty (1999) 2 Requiem for a Dream (2000) 4 Cidade de Deus 5 Disse er jo skandaløse! Neida. Du får lov å ikke like dem, men de er altfor lavt ratet i mine øyne. Endret 26. desember 2008 av mOkk Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Merkelig liste. Hva er så galt med Requiem for a Dream, American Beauty, 2001: A Space Odyssey og Donnie Darko? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 http://www.imdb.com/mymovies/list?l=39993300 vær ærlig Er seriøst flau over å kjenne deg... Lenke til kommentar
diskusjon4life Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Merkelig liste. Hva er så galt med Requiem for a Dream, American Beauty, 2001: A Space Odyssey og Donnie Darko? requiem for a dream va elendig filming i va irriterandes american beauty va elendig space odyssey va den kjedeligaste filmen eg har sett donnie darko hakje eg sett men rekna me den er dårli http://www.imdb.com/mymovies/list?l=39993300 vær ærlig Er seriøst flau over å kjenne deg... C.A.R.E.F.A.C.E.! 2001: A Space Odyssey (1968) 1Donnie Darko (2001) 1 American Beauty (1999) 2 Requiem for a Dream (2000) 4 Cidade de Deus 5 Disse er jo skandaløse! Neida. Du får lov å ikke like dem, men de er altfor lavt ratet i mine øyne. i mine auge so er dei rata helt rett! trur eg har sett litt meir film enn deg Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 donnie darko hakje eg sett men rekna me den er dårli Så du rater filmer du ikke har sett? Lenke til kommentar
diskusjon4life Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 donnie darko hakje eg sett men rekna me den er dårli Så du rater filmer du ikke har sett? ja so får eg sett kor god eg er å tippe Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) i mine auge so er dei rata helt rett! Har jeg skrevet noe annet? Men jeg synes jo også det er litt merkelig å rate filmer du ikke har sett. trur eg har sett litt meir film enn deg Fullt mulig, men en forferdelig usaklig kommentar uansett. Hva i alle dager har mengden filmer du har sett noe med saken å gjøre? Forøvrig en modig påstand å fremme på ett filmforum... Edit: Har en liten fornemmelse for at du bare troller... Kjempeartig isåfall! Endret 26. desember 2008 av mOkk Lenke til kommentar
diskusjon4life Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 i mine auge so er dei rata helt rett! Har jeg skrevet noe annet? Men jeg synes jo også det er litt merkelig å rate filmer du ikke har sett. trur eg har sett litt meir film enn deg Fullt mulig, men en forferdelig usaklig kommentar uansett. Hva i alle dager har mengden filmer du har sett noe med saken å gjøre? Forøvrig en modig påstand å fremme på ett filmforum... Edit: Har en liten fornemmelse for at du bare troller... Kjempeartig isåfall! ja du har sikkert rett eg har ikje peiling men nei eg trolla ikkje, berre for eg er ny her betyr ikje det at eg kan ha mine eigne meininga? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Men herregud da folkens, don't feed the troll. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hm, trodde ett øyeblikk jeg var på IMDB forumet...der er det nok av sånne treskaller (også kjent som troll ja). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hm, trodde ett øyeblikk jeg var på IMDB forumet...der er det nok av sånne treskaller (også kjent som troll ja).At en fyr gir 2001 og andre filmer 1 gjør ikke personen dum og treskalle, bare at han ikke likte den. MEN, han skriver jo at han gir Donnie Darko 1 uten å ha sett den, så da skjønner jeg deg/dere. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 At en fyr gir 2001 og andre filmer 1 gjør ikke personen dum og treskalle, bare at han ikke likte den. Enig i det. Det var vel mer måten han valgte å ordlegge seg og den generelle oppførselen han førte både her og i andre tråder som ble lite satt pris på. At man kaller et troll for treskalle er jo bare å kalle en spade for en spade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå