Total92 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hei! Har egentlig aldri hatt sånn veldig bruk for det, men når jeg prøver å åpne visse programmer (i dette tilfellet et program som gjør at LED-lysene på min Dell XPS m1710 kan endres på noen spesielle måter), får jeg følgende feilmelding: XPS Lights.exe - Common language runtime debugging services ----------------------------------------------------------- Application has generated an exception that could not be handled. Process id=0x72c (1836), thread id=0x618 (1560). Click OK to terminate the application. Click CANCEL to debug the application. ------------------------------------------------------------ Så trykker jeg cancel for å debugge, men så kommer nemlig denne meldingen: XPS Lights.exe - No debugger found. ------------------------------------------------------------ Registered JIT debugger is not available. An attempt to launch a JIT debugger with the following command resulted in an error code of ox2 (2). Please check computer settings. cordbg.exe !a 0x72c Click retry to have the process wait while attaching a debugger manually. Click on Cancel to abort the JIT debug request. ------------------------------------------------------------ Søkte litt rundt og fant som sagt ut at det var et .NET framework problem, men jeg har det installert, noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet? Ikke noe av det jeg har funnet rundt andre steder har virket. På forhånd takk Speccs forresten: Dell XPS m1710 Microsoft Windows XP professional x64 Edition Service pack 2 Endret 9. desember 2008 av Total92 Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Problemet er høyst sannsynlig feil i programvaren og ikke i .Net. Så lite du får gjort, annet enn å fortelle utviklerne av programvaren om feilen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har du installert Dell QuickSet application? Jeg finner informasjon om at den er nødvendig. Hvis ikke, finne riktig ver. HER Noe annet til det HER Lenke til kommentar
Total92 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Har du installert Dell QuickSet application?Jeg finner informasjon om at den er nødvendig. Hvis ikke, finne riktig ver. HER Noe annet til det HER Nå virket alt! Tusen takk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå