Star Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bestilte 30/11 en mobiltelefon hos CDON.com - butikken opererer med "lanseringsdato" istedet for lagerstatus av en merksnodig grunn, så jeg sendte mail for å høre om produktet var på lager. Etter et par dager fikk jeg beskjed om at produktet var ventet inn, da det skulle "lanseres" 03.12. Telefonen har vært på markedet i over 1 år, så dette skjønte jeg ikke helt. Etter flere purringer ble leveringsdato utsatt flere ganger og jeg ba dem 07.12 om å kansellere hele ordren. Dette var i følge dem for sent : Selv om varen ikke var kommet på lager, var den sendt til lageravdelingen og følgelig kunne de ikke stoppe ordren, da den i "teorien" var på vei ut til meg... Hadde litt problemer med å skjønne dette, men aksepterte utsendelsen da flere henvendelser resulterte i samme melding. Litt senere ut på ettermiddagen ser jeg likevel i ordreoversikten at ordren er "kansellert". Jeg kontakter butikken som skylder på en "teknisk feil" og spør om de skal bestille opp ny vare. Jeg takker nei, for jeg har bestilt en annen plass og synes det passer like greit at de ikke klarer å sende ut ordren. Denne var bestilt med kredittkort, og jeg følte meg rimelig sikker på at de ikke "på egenhånd" kunne opprette en ny ordre. Likevel sender jeg ny epost i dag for å få bekreftet at saken er avsluttet ( ordrestatus er fortsatt kansellert, og ingen nye bestillinger er synlige ). Vedkommende svarer tilbake at pakken er sendt og at det kommer faktura i posten i ettertid som må betales. Hva er det som feiler denne butikken? Er de så desperate at de sender ut ordre kunden flere ganger har forespurt avbestilt? Noen andre som har liknende erfaringer? Etter jeg har returnert dette produktet er det siste gang jeg bruker denne useriøse butikken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 de er svenske, de skjønner bare 1/5 av det du skriver (seriøst) Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Må slenge meg på her. Bestilte en USB hub og valgte betaling med faktura. Når jeg tre dager senere logger inn på "mine sider" på cdon.no så står det at ordren er kansellert. Jeg sender en tilbakemelding hvor jeg ber om en forklaring på dette, og får følgende til svar: Hei, Dessverre skjedde et systemfeil med din ordre som ble gjort med kreditkort og ordren var tvunget å legges opp med faktura i steden for. Beløpet som ble trukket når din ordre ble sendt refunderes til ditt kort. Vi beklager at du ikke har fått beskjed om dette, men vi får be deg betale fakturaen du har mottatt. Som kompensasjon for det som har skjedd legger vi med en rabattkode med et verdi på 29 kr som gir deg fri frakt på neste bestilling. Jeg valgte aldri å betale med kort, og har ikke mottatt hverken vare eller faktura, så dette er nok et standardsvar. Jeg sendte så ny tilbakemelding der jeg informerte om at det blir særdeles lite aktuelt å betale noe som helst før jeg får varen, og ber om status på ordren. Etter mye frem og tilbake så har jeg nå endelig fått en bekreftelse på at usb hub'en blir pakket og sendt, nesten 1 uke etter bestilling, selv om ordren fortsatt står som kansellert inne på "mine sider" på cdon.no Siste gang jeg bestiller noe fra den butikken ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå