toth Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jøss, ligger jo masse tanker bak det her. Utrolig bra gjort hehe. Det med heisen hørtes ikke lurt ut da det går ut over fler enn han men men. Hehe glad jeg ikke er (u)venner med dere gitt Kommer bare til å henge det opp kvelden før, samt varsle naboene. Vi har lært det ikke er lurt å blande inn for mange utenforstående :!: Ahaha, elsket den originale med stolen, men det tar jo aldri slutt. :!: Revenge, u know.. Fortsatt to skyldige som ikke er tatt enda, deriblant meg. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 *Følge med* = D .Salbu! Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 En liten hilsen på veggen påføres: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gleder meg til å lese om reaksjonen hans. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 HAHA! hvor får dere egentlig idèene fra? Må følge med vidre på dette Lenke til kommentar
VWjetta Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 genialt, alt er bare rett å slett genialt.. fortsett å post toth, jeg pisser snart i soffan.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) HAHA! hvor får dere egentlig idèene fra? Vel.. Ideene kommer vel egentlig fra pur ondskap og hevnlyst Nei, det gjelder å stikke der det svir da. Starten, RedTube-stolen, datt bare ned i hodet mitt som en idé når jeg så reklame for stolen, da kameraten min hadde spøkt nok en gang om RedTube-surfinga si samme kvelden, og stolen var knallrød. Idéen til bil-ribbinga kom av at fyrens bil ble stjålet når han var i Ålesund, så når han dro dit igjen måtte vi gjøre noe. Denne siste er fostret på pur hevn, vi visste med en gang han dro til Texas at nå var det hans tur, så var det bare pønske ut hva. Og siden intern historie gjør at han har blitt mobbet for fargen grønn i flere år, ble grønn leilighet svaret. Ikveld er det siste hånd på verket! Få ut grønn løper i gang og heis, grønn inngangsdør med alu-skilt pålydende "Velkommen hjem Herr GRØNN", foliere dusjkabinett, rigge klart kamera og litt småplukk. Tirsdag formiddag ankommer stakkaren Endret 5. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når kommer han hjem? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tirsdag formiddag, som nevnt i forrige innlegg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tirsdag formiddag, som nevnt i forrige innlegg Av en eller annen grunn leste jeg hele innlegget med unntak av den aller siste setningen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha! Mest geniale påfunn! Må følge med på videre utvilkling. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så at dere skal fylle kjøleskapet med sprite. Mener du da 7up, pga. grønnfargen? For det hadde jo også vært genialt Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Så at dere skal fylle kjøleskapet med sprite. Mener du da 7up, pga. grønnfargen? For det hadde jo også vært genialt Hm.. har 7up fortsatt selve flaska i grønt? Eller er det som sprite, klar flaske med grønne merker? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når du sier det, så er jeg usikker. Har bare sett 7up free i det siste, så aner ikke om originalen fremdeles er grønn. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mountain dew (eller ka den heiter) har vel grønn flaske og, om den fortsatt er til salgs i Norge. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 nope, det er den ikke den var i salg i ca 6 mnd eller noe i fjor Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha så bra.. Hva med å handle noen plantasjer slik at det blir rene jungel der inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå