Dunsay Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Haha, dæven steike, så godt jeg har ledd mens jeg leste det her har jeg ikke gjort på lenge! WIN!! :!: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 herregud så bra gjennomført xD Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 NYTT KAPITTEL ER PÅBEGYNT Hevnen er, som vi vet, søt. Fyren på bildene av den ribbede bilen har vært delaktig i alle tidligere pranks. Han er nå i Texas. Leiligheten hans er hvit. VAR hvit: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Haha! Gleder meg til å se fortsettelsen! edit: Hadde jeg vært han så hadde jeg bedt på mine knær om en våpenhvile snart. Endret 2. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha dere er utrolig slemme mot hverandre! haha Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hahaha, fy faen! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 EPISK. Burde filme/dokumentere alt, så kan dere bli e-famous som http://www.collegehumor.com/tag:prankwar/articles Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Elsker prankwar på collegehumor, utrolig genialt! Lenke til kommentar
Niks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Digger det!! Har du forresten link til bil-ribbingen, fikk ikke med meg hvordan det endte? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 hva faen, ser på bildene att dere har tapetsert veggene hans? ikke bare malt Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Les her. Hæhæ.. Vi har ikke hørt noe fra politiet foreløpig Ellers ligger det lenke til finn-annonsen som fortsatt fungerer, med bilder, på forrige side Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 hva faen, ser på bildene att dere har tapetsert veggene hans? ikke bare malt Vi tenkte å male, men fant ut det ble for mye pes å rydde opp. Så det vi har gjort, nettopp for at det skal se ut som tapet, er å legge en helt tynn grønn folie på veggene. Slik man bruker for å dekorere biler, skilt osv.. Den hefter akkurat passe, vil gå an å dra av, og er såpass tynn at tapetstrie-mønsteret vises gjennom. Det ble noen tusenlapper i folie, men man skal jo ha det gøy. Dusjkabinett, gang og heis vil og få en omgang. Samt grønn konditorfarge i alle vannkilder, og kjøleskapet tømt og fylles med sprite (det med grønn er en intern greie, han har blitt mobbet for fargen i mange år) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hahaha. Ganske bra påfunn, men at dere faktisk gjennomfører det er jo fantastisk Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jøss, ligger jo masse tanker bak det her. Utrolig bra gjort hehe. Det med heisen hørtes ikke lurt ut da det går ut over fler enn han men men. Hehe glad jeg ikke er (u)venner med dere gitt Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hehe, fantastisk påfunn. Gleder meg til å høre om reaksjonen. EDIT: Enig i at å ominnrede heisen kanskje er å gå litt for langt. Endret 2. oktober 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Legg kunstgress i leiligheten! Evt. kunstgress dørmatte Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ahaha, elsket den originale med stolen, men det tar jo aldri slutt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå