Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?

toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp folkens, ikveld blir det avsløring!

Jeg brukte noen timer igår i Adobe Premiere, og lagde en bilde/musikk/lyd/tekst-montasje, som vi setter på hjemme hos ham nå på vors, og den er designet slik at det skal gå opp for ham litt etter litt.

Hovedlåt er "sympathy for the devil", men på punktet jeg regner med han tar tegninga kommer bloodhound gang's refreng "burn, motherfucker, burn!"

Jeg gleder meg!

:D

Lenke til kommentar

Haha, han ble fullstendig målløs!

Han hadde ikke skjønt et spor, og det gikk opp for ham litt etter litt mens han så filmen, akkurat som planlagt.

Reaksjonen var stort sett "hæ? nei! nei! hæ?!" :p

Han ble overhodet ikke sur eller fornærmet heldigvis, han tok heller av seg hatten og bøyde seg i støvet for kreativiteten og gjennomføringa.

Vi har hatt det ustyrtelig moro med hele prosessen, kan anbefale alle å prøve noe lignende! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Sikta du til meg?

Åsifall, tror ikke det blir på langtnær like gjennomførst som trådstarter sin.

Edit: forsto ikke signaturen din Tinmar..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Haha, han ble fullstendig målløs!

Han hadde ikke skjønt et spor, og det gikk opp for ham litt etter litt mens han så filmen, akkurat som planlagt.

Reaksjonen var stort sett "hæ? nei! nei! hæ?!" :p

Han ble overhodet ikke sur eller fornærmet heldigvis, han tok heller av seg hatten og bøyde seg i støvet for kreativiteten og gjennomføringa.

Han kan jo ikke bli sur for det der. Altså, han fikk jo en custom stol! Haha, jeg kan fortsatt ikke forstå hvordan dere:

a) Kom på det

b) Klarte å gjennomføre det så bra

Bare detaljen med en fake fraktbrev fra DHL er jo helt sinnsvakt.

Lenke til kommentar

Hehe, nei han kunne jo ikke det.. Han takket hjertelig for den personlige stolen ;-)

a) er nok fordi jeg har en liten j*vel i meg som stadig ser etter måter å burne folk på.

b) er rett og slett hard innsats :p

Fraktbrevet var mer en nødvendighet siden vi måtte få leveringa til å se ekte ut, og siden jeg får daglige dhl-sendinger på jobb gikk det veldig greit. Endret bare navn og adresse-detaljer, resten av infoen der tilhører en fabrikk i kina :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...