Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?


toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang. sensuren er det bare snakk om å sensurere offerets ansikt. Dette er jo hovedsakelig en intern prank, ikke myntet på nett i utg.punktet, og når vi først driter ham ut såpass syns jeg det blir for drøyt å legge det usensurert på nett. rett og slett. :)

 

Haha, genialt forslag å legge den ut på redtube! :!:

 

Er jo bare å spørre han etter at dere har avslørt det for han da. Det skader vel ikke?

Lenke til kommentar

Dette er jo ikke en practical joke. Dette er jo bare rett og slett episk. Jeg skulle ønske noen hadde tatt seg bryet med å lage en slik godstol til meg. :) Han får jo en stol ut av kødden. :)

 

Forresten, den ser veldig stilig ut på bildet, ser den så proff ut på nært hold også? Jeg må bare si, at jeg kneler i støvet for denne, rett og slett utrolig. :)

Lenke til kommentar
Når kommer avsløringa? Når kommer video?

Jeg vurderer å bruke en annen kamerat til å sensurere, så det er ikke fullstendig uaktuelt med video, men ingen garantier. ;)

 

Dette er jo ikke en practical joke. Dette er jo bare rett og slett episk. Jeg skulle ønske noen hadde tatt seg bryet med å lage en slik godstol til meg. :) Han får jo en stol ut av kødden. :)

 

Forresten, den ser veldig stilig ut på bildet, ser den så proff ut på nært hold også? Jeg må bare si, at jeg kneler i støvet for denne, rett og slett utrolig. :)

Takker for skryt =)

Den ser ganske proff ut ja, vi hadde jo alt av utstyr på reklame/profileringsfirmaet. Helautomatiske kuttere til å skjære ut sjablonger og folie bl.a. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...