Programvare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Blir lett en av tidenes beste dette. Når får vi resultater? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Blir lett en av tidenes beste dette. Når får vi resultater? Referat av reaksjonen kommer nok i kveld/natt. Evt. sensurert film av avsløringen vil komme om ca en uke, om jeg får til sensur osv.. Vil uansett bli referert Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Genialt! Dette må jeg følge med på Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette blir bra! Stolen ser jo fabelaktig ut. Problemet er at valgene School og Office ikke finnes under Categories på RedTube... Dette vil han merke. Merket han det når han fikk stolen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette blir episk! Sette opp en Live-stream? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe! Denne må klappes for! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er stolen pattentert? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Håper han ikke ser denne tråden da. Henger meg på denne! Er det noe rart jeg er skeptisk til andre når det finnes slike prosjekter ute å går Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Genialt ^^ *må følge me* Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Dette blir bra!Stolen ser jo fabelaktig ut. Problemet er at valgene School og Office ikke finnes under Categories på RedTube... Dette vil han merke. Merket han det når han fikk stolen? Jeg skal forsøke å få til lyd eller film fra åpningen av pakken. Kan noen fortelle meg hvordan man sensurerer film uten at jeg har avanserte programmer? "Kategoriene" funket perfekt! Han hylte "NEHEI! De har skrevet på de tingene jeg har søkt på!! ...eller ikke shemales da!" :!: Ellers var overrekkelsen priceless! DHL-budet vårt spilte perfekt, og på forhånd spurte jeg om han hadde hørt noe mer etter brevet.. Så når "DHL" ringte på nede i blokka begynte han for alvor å lure "DHL... det må være redtube!" Og alle vi andre spilte rollene perfekt "Nei, DHL er jo dritdyrt, de kan ikke sende deg noe med dem for å ha vært på en gratis side?!" Etterhvert som det ble åpnet og vi(han) skjønte hva det var, brøt enorm latter ut, og vi snakket om det og klasket oss på lårene i en halvtime. Han er fullstendig lurt! :!: Er stolen pattentert? Tenkte faktisk på det, må jo nesten gå an å gjøre.. Selge på nett og kondomeriet Håper han ikke ser denne tråden da. Henger meg på denne! Aldri brukt et forum i sitt liv, ingen fare Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Blir bare enda mer morro når spøken avsløres. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Blir bare enda mer morro når spøken avsløres. O'yes! Det må nok filmes og spares til bryllup og slikt ja.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lurer på om han kommer til å bruke den. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) hmmmm. de trur eg Endret 9. desember 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Da har jeg fikset lydfil i det minste; rt_reaksjon.mp3 Den maniske latteren rundt 0:28 er når stolen endelig er ute av esken og brettet ut, og han og "vi" skjønner hva det faktisk er. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da har jeg fikset lydfil i det minste;rt_reaksjon.mp3 Den maniske latteren rundt 0:28 er når stolen endelig er ute av esken og brettet ut, og han og "vi" skjønner hva det faktisk er. Jævelig bra Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Episk joke, nydeleg gjennomført. Gleder meg til "avsløringa". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Virkelig herlig! Hva er alderen på dere? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Står i profilen hans. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 er 23-25 alle sammen ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå