toth Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Les skikkelig da Vi skjulte kamera som filmer når han oppdager det. "Avsløring" er det ikke i denne pranken, for det er fullstendig, soleklart åpenbart hvem som står bak, :!: det skjønte han tvert. Leiligheten var jo full av internhumor. Så denne gangen var ikke hensikten å lure ham på den måten at han ikke skjønte noe, men rett og slett å sjokke og frustrere ham. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hva er status på det emosjonelle livet og psyken til offeret nå da? ;D fått ryddet opp? Endret 9. oktober 2009 av slux Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jadda, var hos ham en tur onsdag kveld, over et glass sprite :!: tar det med en latter nå, vi er ikke bitre av oss Endret 9. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, når du trenger tips og idéer; Call me! jeg elsker å komplottere Ahh... Jeg har en kompiss som plager meg litt, og vil gjøre noe tilbake. MEN! jeg trenger hjelp til å finne ut hva! Har du noen tips? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Trenger strengt tatt mye mer personlig info for å lage en god prank, at det svir på den konkrete personen er mye av poenget. Men jeg kan PM'e deg en generell en du kan dra. Den er ganske stygg, så du får vurdere det selv. Edit: Uansett bør Prank Wars ses av alle for inspirasjon! http://www.collegehumor.com/tag:prankwar/articles Endret 9. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Veldig bra gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå