Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?


toth

Anbefalte innlegg

Hva er statusen på en evt. video av dette?

Jeg vet ikke foreløpig. IOM at førstereaksjonen var ganske bitter( :p ) og at den uskyldige kjæresten var til stede, må jeg og de andre få sett videoen før den vurderingen tas. Jeg er dessverre usikker på hvem som pr. nu er i besittelse av kameraet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. se over

2. Åjo, det kommer nok! Nå er det bare meg og en til som ikke er tatt foreløpig, så jeg kan likegjerne begynne å leve i paranoid frykt først som sist :!:

 

Japp, så svaret etter jeg hadde postet. Orket ikke edit! ;)

 

Det å leve i frykt er jo nesten værre :p (Ref: How i met your mother, slapsgiving)

Lenke til kommentar
Dette var utrolig bra. Har ledd så tårene trillet. Fy fillen eg glede meg til fortsettelsen. :thumbup:

 

Eg vett hvem eg skal kontakte når eg føle ondskapen snike seg på (den er der allerede, men må finne ut hvem som fortjene den) :innocent:

Hehe, når du trenger tips og idéer; Call me! jeg elsker å komplottere :D

Lenke til kommentar

Tipper denne evige prankingen ender med:

 

1) En eller annnen blir skadet og ender på legevakt/sykehus.

 

2) En verdifull ting blir skadet og det blir dyrt f.eks bil e.l.

 

3) En prank går for langt og det blir politisak.

 

Når det er sagt så elsker jeg tråden, og oppfinnsomheten deres er det ingenting å si på :)

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Dette var utrolig bra. Har ledd så tårene trillet. Fy fillen eg glede meg til fortsettelsen. :thumbup:

 

Eg vett hvem eg skal kontakte når eg føle ondskapen snike seg på (den er der allerede, men må finne ut hvem som fortjene den) :innocent:

Hehe, når du trenger tips og idéer; Call me! jeg elsker å komplottere :D

 

Det skal eg så definitivt. :D

Lenke til kommentar
Tipper denne evige prankingen ender med:

 

1) En eller annnen blir skadet og ender på legevakt/sykehus.

 

Ja fy faen, grønn folie på veggene, demontert bil og fake runkestol - rart ingen har mistet noen armer eller ben enda...

 

Konge at du har laget denne tråden så vi får følge med Toth, keep it coming ;)

Lenke til kommentar
Tipper denne evige prankingen ender med:

 

1) En eller annnen blir skadet og ender på legevakt/sykehus.

 

Ja fy faen, grønn folie på veggene, demontert bil og fake runkestol - rart ingen har mistet noen armer eller ben enda...

Tror han mente at det kan komme til å utvikle seg til noe farlig.

 

Men for all del, genialt av skøyerne! :D

Lenke til kommentar
Tipper denne evige prankingen ender med:

 

1) En eller annnen blir skadet og ender på legevakt/sykehus.

 

2) En verdifull ting blir skadet og det blir dyrt f.eks bil e.l.

 

3) En prank går for langt og det blir politisak.

1) Håper og tror ikke det kommer til det. Vi er mer kløktige enn som så at vi må baserer oss på fysiske skader, her går vi for psyken ;)

 

2) Klart, det kan skje. Vi hadde jo opprinnelig planer om å skyte hull i rutene på den Audien, stenke den med griseblod og forlate den i grøfta. Meen, det ble for drøyt. Eventuelle kostnader må vi rett og slett bare akseptere, når vi holder på sånn her :)

 

3) Har allerede skjedd, så den har vi lært å unngå fra nå :p

Lenke til kommentar
Dere må jo filme når dere avslører da!

Vi gjør som regel det, som du vil se om du leser litt nøyere :)

Men, selv om det er gøy å dele ting med det store internett, må vi likevel ha litt personvern i bakhodet. Derfor er det foreløpig ikke lagt ut ansikter på ofrene, og film er vanskelig å sladde. Siste avsløringen fins det video av, men den må gjennomses før det kan vurderes om den er forsvarlig å legge ut. Husk at vi gjør dette mest for egen del, ikke for alle andre. Selv om jeg liker å skryte litt her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...