Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Han er sikker på vei ut av landet nå Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Han sikkert bare bytta forum navn sånn han ikke blir funnet! Lenke til kommentar
silinox Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 den var EPIC!! jeg mener virklig EPIC Kudos og alt faenskap til deg :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Han er sikker på vei ut av landet nå Hehe, jeg kom meg ut av krigssonen, jeg løp ned trappene mens han var på vei opp heisen, løp til bilen og spant tilbake til jobb. Offeret har nå kontaktet min medsammensvorne. Han hadde rett og slett blitt så sjokka/forbanna at han snudde i døra og gikk rett på jobb, etter 15 timer flytur, orket ikke være der :!: Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Han er sikker på vei ut av landet nå Hehe, jeg kom meg ut av krigssonen, jeg løp ned trappene mens han var på vei opp heisen, løp til bilen og spant tilbake til jobb. Offeret har nå kontaktet min medsammensvorne. Han hadde rett og slett blitt så sjokka/forbanna at han snudde i døra og gikk rett på jobb, etter 15 timer flytur, orket ikke være der :!: LoL! Genialt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Auda... Håper han ikke fant kameraet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Auda... Håper han ikke fant kameraet STemmer det! Hvor blir det av bevis!? Uten har det ikke skjedd! ;D Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 haha, utrolig bra! Stakkars mann da! Hva skal han tro? Gleder meg til film! Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Auda... Håper han ikke fant kameraet STemmer det! Hvor blir det av bevis!? Uten har det ikke skjedd! ;D OM vi klarer få fatt i kameraet(vi brukte hans eget) før han oppdager det/får slettet noe, får vi sjekke resultatet, om det er forsvarlig å publisere uten å såre noen mer enn nødvendig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fy faen! Snakker om å strø salt i såret Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Klart dere må det! Håper han har såpass selvinnsikt at han godtar det! Haha! Ojoj jeg sitter å ler godt gitt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Oh my.. dagens! Creds, kudos og internets til deg og dine medsammensvorne, Toth! Sitter og småfniser i timen her, skal le meg ferdig når jeg komemr hjem. Endret 6. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fantastisk, rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hahah, må få høre hvordan det gikk! Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ok, liten oppsummering av finalen, som jeg kjenner den(jeg var opptatt igår, og fikk ikke med meg så mye personlig): -Stakkaren lander hjemme i Norge etter tosifret antall timer i et trangt flysete, mens vi sitter klar med speider og aktiveringsansvarlig -Speideren har konstant telefonkontakt med aktiveringsansvarlig, observerer omsider taxi med nevnte offer, og gir "GO!" -Aktiveringsansvarlig(jeg) knoter litt, men får akkurat trykket REC på kamera og PLAY på lydfil, eltet meg ut av leiligheten, låst og gjemt meg i blokkas trappeoppgang mens offeret og fruen står i heisen på vei opp -Offeret observerer dekoren i ganga, og uttrykker noe som "haha, godt de ikke har nøkkel", før det potensielle mareritt går opp for ham om at vi kan ha skaffet det. Maska og livsgleden synker betraktelig i dette øyeblikk -Han låser seg inn, observerer det grønne sløret foran stueportalen, og håper det er alt -Han kommer inn i stua, ser rundt seg med sjokk og vantro, uttrykker noe alá "...Dårlig gjort!", snur resolutt på hælen og drar på jobb -Herfra ringer han en av min medsammensvorne, den folieansvarlige, og får litt klarhet i hva som faktisk er på veggene hans. Han innrømmer å føle seg ganske voldtatt, men innser og at det ikke er helt ufortjent. What comes around, goes around. Vår kjære venn er heldigvis ikke langsint, noen timer etterpå fikk jeg via facebook meldingen "Kan jeg by på et glass Sprite?" :!: Etter senere telefonisk kontakt med min medsammensvorne, som da befant seg hos offeret, viser det seg at han dro hjem fra jobb og røsket ned all folie på 3,5 minutter, i redsel for å oppleve flymaten i retur. Stemningen virker nå å være god, og fred og harmoni er nok en gang gjenopprettet. ..for now. Endret 7. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer, et stk velfortjent win. Lykke til neste gang, da ^^ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor fyller ingen opp kjøleskapet mitt med Sprite når jeg er på ferie? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor fyller ingen opp kjøleskapet mitt med Sprite når jeg er på ferie? Fordi du ikke har onde nok venner? For å presisere var han ikke på ferie, men jobb. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva er statusen på en evt. video av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå