Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?

toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er sikker på vei ut av landet nå :rofl:

Hehe, jeg kom meg ut av krigssonen, jeg løp ned trappene mens han var på vei opp heisen, løp til bilen og spant tilbake til jobb.

Offeret har nå kontaktet min medsammensvorne. Han hadde rett og slett blitt så sjokka/forbanna at han snudde i døra og gikk rett på jobb, etter 15 timer flytur, orket ikke være der :!:

Lenke til kommentar
Han er sikker på vei ut av landet nå :rofl:

Hehe, jeg kom meg ut av krigssonen, jeg løp ned trappene mens han var på vei opp heisen, løp til bilen og spant tilbake til jobb.

Offeret har nå kontaktet min medsammensvorne. Han hadde rett og slett blitt så sjokka/forbanna at han snudde i døra og gikk rett på jobb, etter 15 timer flytur, orket ikke være der :!:

LoL!

Genialt

Lenke til kommentar
Auda... Håper han ikke fant kameraet :ph34r:

STemmer det! Hvor blir det av bevis!? Uten har det ikke skjedd! ;D

OM vi klarer få fatt i kameraet(vi brukte hans eget) før han oppdager det/får slettet noe, får vi sjekke resultatet, om det er forsvarlig å publisere uten å såre noen mer enn nødvendig :)

Lenke til kommentar

Ok, liten oppsummering av finalen, som jeg kjenner den(jeg var opptatt igår, og fikk ikke med meg så mye personlig):

-Stakkaren lander hjemme i Norge etter tosifret antall timer i et trangt flysete, mens vi sitter klar med speider og aktiveringsansvarlig

-Speideren har konstant telefonkontakt med aktiveringsansvarlig, observerer omsider taxi med nevnte offer, og gir "GO!"

-Aktiveringsansvarlig(jeg) knoter litt, men får akkurat trykket REC på kamera og PLAY på lydfil, eltet meg ut av leiligheten, låst og gjemt meg i blokkas trappeoppgang mens offeret og fruen står i heisen på vei opp

-Offeret observerer dekoren i ganga, og uttrykker noe som "haha, godt de ikke har nøkkel", før det potensielle mareritt går opp for ham om at vi kan ha skaffet det. Maska og livsgleden synker betraktelig i dette øyeblikk

-Han låser seg inn, observerer det grønne sløret foran stueportalen, og håper det er alt

-Han kommer inn i stua, ser rundt seg med sjokk og vantro, uttrykker noe alá "...Dårlig gjort!", snur resolutt på hælen og drar på jobb

-Herfra ringer han en av min medsammensvorne, den folieansvarlige, og får litt klarhet i hva som faktisk er på veggene hans. Han innrømmer å føle seg ganske voldtatt, men innser og at det ikke er helt ufortjent. What comes around, goes around.

Vår kjære venn er heldigvis ikke langsint, noen timer etterpå fikk jeg via facebook meldingen "Kan jeg by på et glass Sprite?" :!:

Etter senere telefonisk kontakt med min medsammensvorne, som da befant seg hos offeret, viser det seg at han dro hjem fra jobb og røsket ned all folie på 3,5 minutter, i redsel for å oppleve flymaten i retur. Stemningen virker nå å være god, og fred og harmoni er nok en gang gjenopprettet.

..for now.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...