Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?


toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan jeg friste med en video, folkens! Ikke av avsløringa, men en guidet tur gjennom den grønne kåk.

Beklager den mørke ganga som gjør at man ikke kan se den irrgrønne døra med profesjonelt dørskilt. I tillegg er toalettsisternen etter filming fylt opp med grønn konditorfarge.

Enjoy!

Lenke til kommentar
Du må nesten si det interne greia dere har med grønnfarge...

Jeg tror egentlig ikke det er så veldig morsomt uten å ha vokst opp med offeret, men.. Saken er at han kan snakke meget engasjert til tider, med gestikulering og høy stemme. En gang for lenge, lenge siden, barne- eller ungdomsskolen, fortalte han om en motorsykkel han hadde sett. Den var GRØØNN(skrikes med inbitt stemme) med GRØNNNE felger og BLÅÅ slanger osv..

Etter noen episoder til med slik snakk årene etter, var det noen som kom på hvor mye de hadde ledd da de først hørte det, og begynte å erte ham for dette ved anledning. F.eks på restaurant; "K***, hva vil du ha å drikke? kanskje en GRØØNNN sprite?". Og i vår gjeng er vi ikke veldig flinke til å.. let things go. Dermed sitter denne greia i enda, og selvsagt, etter flere år med terping er han ganske lei av det.

Nettopp derfor gnir vi det enda mer inn :p

 

Dere har tydligvis også god råd. For alt dette tullet må jo ha kostet litt. Gleder meg til å se reaksjonene hans!

Joda, litt koster det.. Men ikke allverdens, ene kameraten jobber med reklame og kjøper derfor folien gjennom jobb. Totalbudsjett blir kanskje 2500kr, inkl folie, sprite og konditorfarge. Også er det vel gått rundt 30 timers arbeid. Veldig verdt det! :p

Endret av toth
Lenke til kommentar

Haha, det er flott å se at dere har blåst liv i denne tråden igjen, med nye geniale påfunn. Jeg fatter ikke hvordan noen i kameratflokken deres tør å overlate nøkkelen sin til dere når de drar på ferie. Det hadde jeg ALDRI i verden gjort med den historien dere har dere i mellom. Fyren må jo være spik spenna gærn. :) Jeg gleder meg virkelig til å se resultatet og reaksjonene hans. Dette er practical jokes av høy kvalitet! Bra jobba folkens.

Lenke til kommentar
Haha, det er flott å se at dere har blåst liv i denne tråden igjen, med nye geniale påfunn. Jeg fatter ikke hvordan noen i kameratflokken deres tør å overlate nøkkelen sin til dere når de drar på ferie. Det hadde jeg ALDRI i verden gjort med den historien dere har dere i mellom. Fyren må jo være spik spenna gærn. :) Jeg gleder meg virkelig til å se resultatet og reaksjonene hans. Dette er practical jokes av høy kvalitet! Bra jobba folkens.

Hehe, det er vel ingen som tør overlate nøkkel lenger, men.. we have our ways :p Med bilen til kameraten var samboeren medsammensvoren for å skaffe reservenøkkel, og nå i siste kapittel lurte vi nøkkel ut av dama før hun dro for å besøke ham i texas. ;)

 

Ellers takk for skryt alle sammen, det gir ny giv! :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Åh herrejesus som hjertet slår nå! Har nettopp frest tilbake til jobb etter følgende:

Jeg sitter i leiligheten hans med en finger på "REC" på skjult kamera, og en finger på "PLAY" på et lydspor som skriker "GRØNN! GRØNN! GRØØØØNN!", mens en kamerat sitter undercover over gata og observerer taxier. Akkurat i det taxien med offeret svinger inn foran blokka, klikker kameraet. Stresser som et svin, får akkurat trykka på knappene, eltet meg ut av leiligheten, låst døra og gjemt meg i trappeoppganga.

 

..nå er det bare vente på at han reagerer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...