Hayer Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Tenkte jeg skulle gjøre et lite forsøk for meg selv i jula å trenger noe ala wii remote som jeg kan hooke opp til PCen å lese data fra. Tenkte først å kjøpe meg 2 Wii Remotes, men det ble veldig dyrt, så er det noe billigere måte å gjøre på? Med en hvis nøyaktighet/pris. Tenkte å bare prøve på litt forskjellig some en Wii Boksing Clone etc Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis du ikke er flink i elektronikk er nok wii remote billigst. Et akselerometer SDK koster fort 2000kr, det er billigere hvis du lager elektronikken selv. Men det er uansett dyrt for prototyper, ville heller valgt wii remote. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du kan jo kjøpe et Arduino-board, og koble til et par accelerometer. http://arduino.cc/en/Tutorial/Memsic2125?f...meterMemsic2125 Men det er nok enklere å bruke et par Wiimotes, som er trådløse og alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå