faaeri Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi har nå trukket vinnere for de første 8 dagene av julekalenderen. Var du en av de heldige? Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer til vinnerne. Spar noe til oss andre da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Flott. Da fikk jeg bekreftet hva jeg alltid trodde For håpe å vinne en dag før slutt ihvertfall. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Awww.... Og jegs om hadde så lyst på et kamera Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg så ikke mitt navnt der. Er det en feil, eller er Akam korrupt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg så ikke mitt navnt der. Er det en feil, eller er Akam korrupt? Nei, det er fordi Akam ikke er korrupt. Eller så betalte du ikke nok Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg så ikke mitt navnt der. Er det en feil, eller er Akam korrupt? Nei, det er fordi Akam ikke er korrupt. Eller så betalte du ikke nok Klart vi lar oss bestikke! Budene begynner på det dobbelte av premiens verdi og går oppover derfra. Gi bud! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg så ikke mitt navnt der. Er det en feil, eller er Akam korrupt? Nei, det er fordi Akam ikke er korrupt. Eller så betalte du ikke nok Tom Da vil jeg ha pengene tilbake. Betalte jo en pen 4 siffret sum, men fikk ikke noe. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg så ikke mitt navnt der. Er det en feil, eller er Akam korrupt? Nei, det er fordi Akam ikke er korrupt. Eller så betalte du ikke nok Tom Da vil jeg ha pengene tilbake. Betalte jo en pen 4 siffret sum, men fikk ikke noe. Ikke ennå nei - de fineste premiene kommer som oftest henimot jul. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så sant så sant. Jeg får vente å håpe, ihvertfall på en musematte Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jaja, jeg sto ikke her. Musematte kan jeg da fortsatt håpe på.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Men hva med å prøve å oppforde folk mer til å registere seg på forumet i artiklene? Kanskje vi kan få noen flere brukere på den måten. Lenke til kommentar
NicolaiF Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Yay. Fikk musematte i posten idag Takk akam Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Akam-musematten fin, ja. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gah! Både Torbjørn og Torbjørnsen i lista, men ikke meg altså. Rakk akkurat å få et høyt pulsslag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ikke idag heller nei.... Jeg får satse ALT på de heftige premiene dere har nevnt i slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg