Aetius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lefdal Elektromarked i Sandvika er blitt robbet for kr 150000 i objektiver og annet fotoutstyr. Les mer Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tipper objektivene er på god vei til øst-europa nå. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Objektiver er også noe som holder seg godt i pris i forhold til kamerahus og PC-er. Lenke til kommentar
hce Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Objektiver er ofte mye enklere å omsette enn hus og komplette sett, dessverre. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så jo nesten profft ut, de knuste ikke bare en rute og stormet inn... Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 De som slår meg, er at de ødelegger et tak, firer seg ned, og gjør alt helt proft, også tar de med seg noen D40'er... Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 De som slår meg, er at de ødelegger et tak, firer seg ned, og gjør alt helt proft, også tar de med seg noen D40'er... Det som slår meg, er at du åpenbart ikke har lest artikkelen. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 D40 kit-objektiv kan ikke være verdt mye! Men Sigma 70-200mm F2.8 derimot er en del mer interessant Lenke til kommentar
t_k Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tilfeldigvis har jeg en del ting til salgs for tiden! Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har lest artikkelen, men D40 og tyveri er det eneste jeg fikk med meg. Det jeg mener, er at om en tyv var i en butikk om natta og skulle stjele seg et kamera eller 3, burde ikke D40 være førstevalget. Han kunne også tatt noen skikkelige objektiver, som canon 70-20mm f2.8 eller noe sånt. Hvorfor tok de bare relativt billige ting? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har lest artikkelen, men D40 og tyveri er det eneste jeg fikk med meg. Det jeg mener, er at om en tyv var i en butikk om natta og skulle stjele seg et kamera eller 3, burde ikke D40 være førstevalget. Han kunne også tatt noen skikkelige objektiver, som canon 70-20mm f2.8 eller noe sånt. Hvorfor tok de bare relativt billige ting? Fordi Lefdal selger kun relativt billig foto-utstyr, kanskje ? Tom Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Det var ikke mye bra utstyr som ble tatt, men det alikvel utstyr for mange penger. Mon tro hvor dette utstyret er på vei.. Kanskje på tide å passe seg, slik at man ikke kjøper noe av dette. Endret 9. desember 2008 av kornelen Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Edit: La til tekst på bildet. Endret 9. desember 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hahahahaha. Fra spøk til revolver (eller annen spøk, egentlig...) Vi på JP begynte å gå tomme på lager... og det kan vi jo ikke ha noe av rundt juletider! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, skikkelig Mission Impossible film.. (: Sikker på at det bare ikke er en ny filminspilling som de ansatte ikke er informert om? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Edit: La til tekst på bildet. Trodde Ceeling Cat bare kunne lol-speak? Endret 10. desember 2008 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Vi har nettopp motatt følgende email fra lefdal, og listen over det stjålne utstyret er derfor fjernet fra artikkelen. Politiet og sikkerhetssjefen vår mener at det kan skade videre etterforkning å ha varelisten liggende på nett. Får du fjernet listen over de objektivene som ble stjålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg