Kiwiboy Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Heisveis, jeg har dette problemet at jeg ikke finner det nye metallica albumet jeg lastet ned. Jeg lot den sto på på natta og så skrudde bruttern den av (når den var ferdig) dagen etter. Og nå veit jeg ikke hva som har skjedd med albumet. Eventuelt hvor har den lakt seg, og hvor skal jeg gå for å finne den/få den frem? På forhånd, takk <3 Endret 9. desember 2008 av Kiwiboy Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Sett inni spillet? For fremtiden: Når du laster ned og går og legger deg, så kan man sette på ps3'en sånn at den ska slå seg av etter ting e lastet ned og installert Endret 9. desember 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 siden det var en guitar hero tråd her så tenkte jeg kunne slenge inn et lite spørsmål siden jeg har fått mitt første GH spill nå...(altså Gh world tour med gitar) Jeg kan vell kjøpe guitar hero 3 og rock band og spille det med gitaren jeg har?må vell ikke kjøpe rock band gitar? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 siden det var en guitar hero tråd her så tenkte jeg kunne slenge inn et lite spørsmål siden jeg har fått mitt første GH spill nå...(altså Gh world tour med gitar) Jeg kan vell kjøpe guitar hero 3 og rock band og spille det med gitaren jeg har?må vell ikke kjøpe rock band gitar? Ja, du kan bruke Guitar-Hero 3 kontrollen, men hvis du kjøper GH-3 til PS2 må du ha adapter. Som gjør om fra PS2 til PS3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det funker ikke uansett med adapter. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror dere misforsto, lurer ikke på om jeg kan bruke en guitar hero 3 kontroll med noe, men om jeg kan bruke guitar hero: world tour gitaren med gamle guitar hero spill og rock band 1 og 2? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Joda, det funker, men svaret var til kiwi. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Joda, det funker, men svaret var til kiwi. Jeg sitter jo og spiller nå med sånn shait som gjør om vanlig PS-kontroll-uttak til USB som man kan plugge inn i PS3'en. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Okey? Hvor finner jeg den adapteren som du kjøpte? Så vill jeg tro at den blir detected som mic på world tour. Så jeg lurer virkelig hvordan du har fått det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå