Gå til innhold

Hvorfor er alt på norsk, når jeg har valgt engelsk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at det burde være mulig å velge om man ville ha engelske eller norske knapper gjennom språkvalget i hvert enkelt utseende, det burde være naturlig. Men tror dessverre ikke IPB har støtte for dette og Drift må i så fall bruke tid på å implementere noe som bytter knappesett avhengig av hvilket språk man har valgt.

Ikke at jeg tror det er altfor vanskelig heller, men det får Drift svare på.

Hvorfor liker du ikke de norske knappene forresten? Jeg synes det er brilliant å ha knapper på norsk.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg synes at det burde være mulig å velge om man ville ha engelske eller norske knapper gjennom språkvalget i hvert enkelt utseende, det burde være naturlig. Men tror dessverre ikke IPB har støtte for dette og Drift må i så fall bruke tid på å implementere noe som bytter knappesett avhengig av hvilket språk man har valgt.

Ikke at jeg tror det er altfor vanskelig heller, men det får Drift svare på.

Hvorfor liker du ikke de norske knappene forresten? Jeg synes det er brilliant å ha knapper på norsk.

Jeg sa ikke bare knapper, jeg sa labels også.

ALT av ting og tang er på norsk, "i går" "Sett inn spesialelemenet" "skrifttyper" "Se nye innlegg" "Mine venner" osv osv osv.

Ja, med IP.Board skinnet får jeg i det minste engelske knapper, selv om alle labels, innhold i drop down bokser, linker osv fremdeles er på norsk.

Grunnen er meget enkelk; Akkurat som jeg foretrekker Engelsk i Windows, foretrekker jeg engelsk på mobil, på forum, ja på stort sett alt; fordi det er engelsk det er laget for.

Oversettelse blir alltid dårligere.

edit: for meg så er det bare 2 skins som fungerer, alle de andre legger på en stygg meny på venstre side, og det blir mye mindre plass til selve forumet.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...