-iL- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Subject says it all. Dropdown boksen siden av theme velgeren sier "Engelsk", men alt av labels og knapper har norsk språk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Om du skifter til et annet forum-skin (IP.Board Pro?) så får du engelske knapper og. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 uhm, hvordan bytter man skin? Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nedeste av diskusjon.no side Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) haha takk takk Dette ble mye bedre Endret 9. desember 2008 av Whisky1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg synes at det burde være mulig å velge om man ville ha engelske eller norske knapper gjennom språkvalget i hvert enkelt utseende, det burde være naturlig. Men tror dessverre ikke IPB har støtte for dette og Drift må i så fall bruke tid på å implementere noe som bytter knappesett avhengig av hvilket språk man har valgt. Ikke at jeg tror det er altfor vanskelig heller, men det får Drift svare på. Hvorfor liker du ikke de norske knappene forresten? Jeg synes det er brilliant å ha knapper på norsk. Endret 9. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan dette ha skjedd pga skin forandring? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045588 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg synes at det burde være mulig å velge om man ville ha engelske eller norske knapper gjennom språkvalget i hvert enkelt utseende, det burde være naturlig. Men tror dessverre ikke IPB har støtte for dette og Drift må i så fall bruke tid på å implementere noe som bytter knappesett avhengig av hvilket språk man har valgt. Ikke at jeg tror det er altfor vanskelig heller, men det får Drift svare på. Hvorfor liker du ikke de norske knappene forresten? Jeg synes det er brilliant å ha knapper på norsk. Jeg sa ikke bare knapper, jeg sa labels også. ALT av ting og tang er på norsk, "i går" "Sett inn spesialelemenet" "skrifttyper" "Se nye innlegg" "Mine venner" osv osv osv. Ja, med IP.Board skinnet får jeg i det minste engelske knapper, selv om alle labels, innhold i drop down bokser, linker osv fremdeles er på norsk. Grunnen er meget enkelk; Akkurat som jeg foretrekker Engelsk i Windows, foretrekker jeg engelsk på mobil, på forum, ja på stort sett alt; fordi det er engelsk det er laget for. Oversettelse blir alltid dårligere. edit: for meg så er det bare 2 skins som fungerer, alle de andre legger på en stygg meny på venstre side, og det blir mye mindre plass til selve forumet. Endret 10. desember 2008 av -iL- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg