aldrimerforum Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg og har gjort en drastisk forandring.. slutta med cola(sukkerholdig) ja, og det er virkelig en DRASTISK handlig ja! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg og har gjort en drastisk forandring..slutta med cola(sukkerholdig) ja, og det er virkelig en DRASTISK handlig ja! Røyker ikke, drikker ikke Cola. Men er drita 1 - 2 ganger i uke Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 I går jogget jeg ganske lenge. Meg->Frognerparken->Frogerstadion->10 runder på Frognerstadion->Meg. Det blir ca. 6 km, en grei start. Har ikke brukt noen penger, ikke drukket noen brus og ingen godterier. Havregrøt til frokost og frokostblanding til middag (hadde ikke tid til mer). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har alltid vært det, men takk. Smalt det fra dobbeltsitereren. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 I går jogget jeg ganske lenge. Meg->Frognerparken->Frogerstadion->10 runder på Frognerstadion->Meg. Det blir ca. 6 km, en grei start. Har ikke brukt noen penger, ikke drukket noen brus og ingen godterier. Havregrøt til frokost og frokostblanding til middag (hadde ikke tid til mer). For en sunn middag. Eller ikke. Psilocybe og jeg blir skremt av et sånt kosthold *snur seg vekk i avsky*. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har alltid vært det, men takk. Smalt det fra dobbeltsitereren. Det er teit å bruke lang tid på å mekke quotes. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 greidde å halde meg vekke fra brus frivillig i seks uker eg.. no drikker eg masse mindre brus enn før, skal begynne å trene skikkeleg igjenn no.. Er no bare eksamen å sant igjenn no på u.skulen, så koffor ikkje bruke tida til trening i stede for lekser? pengane trenger eg til alt anna en snop, er fristande å knekke bank-kortet mitt.. bare for å greie å spare litt penger.. nokon som joiner? alle sammen knekker bank-kortet, fotobevis påkrevd, etter fem(5) ødelagte kort, knekker eg mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå