iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har startet et veddemål med søsteren min. En joggetur gjennom Frogerparken hver dag (ikke i helgene), sit-ups og push-ups hver dag etter skolen. Har også litt problemer med pengeforbruket, har maaange penger, men får dårlig samvittighet av å bruke dem, dessuten brukes de som oftest på sukkerholdige varer, og som da skader tennene. Ingen handling i friminuttene, ingen unødvendig småspising, drikke vann i stedet for brus, spise sunt. Ja, det var det, får se hvor lenge jeg greier meg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 OK. får se hvor lenge du klarer å holde de. Jeg tipper max en uke og så glemmer du de. hehe Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Ja, det var det, får se hvor lenge jeg greier meg. For et miserabelt liv. Jeg skal nå prøve meg på ett annet liv! En joggetur gjennom Frogerparken hver dag (ikke i helgene) klokken 7, sit-ups og push-ups hver dag etter skolen. Begynn heller med en eller annen idrett aktivt (og gåkke du på studio også da?) Har også litt problemer med pengeforbruket, har maaange penger, men får dårlig samvittighet av å bruke dem, dessuten brukes de som oftest på sukkerholdige varer, og som da skader tennene. Må også passe på å huske tannbørsten, tånntråd og skyllevann. Penger er til for å brukes (god) mat er til for å spises. Du sier jo selv du skal pusse tenna. Men bruk dem helle på hardware ja. Ingen handling i friminuttene, ingen unødvendig småspising, drikke vann i stedet for brus, spise sunt. Omfg, ingen kan da gå rundt på skolen og gjøre oppgaver og sånn i ca 3 ½ time uten å bli sulten igjen! Friminuttene er din dør til ekstra energi på skolen. Øving på instrumenter hver dag, gjøre leksene (sistnevnte kan kanskje droppes), ikke så mye PC (maks 1,5-2 timer) om dagen. Øving på instrumenter?! Nei, les heller litt programmering. Lekser er teit ja. Gjør bare de som er høyst nødvendig. Ikke mye PC?! Hva godt kan komme fra det? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 iver, er dette ett desperat forsøk på å imponere _jenta_ på skolen ? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Gjør bare de som er høyst nødvendig. haha, lærerene mine har klaget på meg i to og et halvt år nå, fordi jeg bare gjør det som er absolutt nødvendig og ikke en døyt mer Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jo, jeg går på studio, bare to ganger i uka. Det er egentlig bare et veddemål med søsteren min (200kr), skal se om det blir noen forandringer i holdningen min og slikt også da. Det med mindre PC er fordi jeg synes det er dritkjipt i lengden (ja, faktisk), men hovedgrunden er at søsteren min klager så mye, det var hun som foreslo noen av tingene. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Og, nei, det er ikke en eneste jente på skolen jeg har tenkt å imponere, de er imponert nok allerede 8) . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! hehe... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skjerp dere 'a. Har man dårlig tid, så har man dårlig tid. Nå skal jeg jaggu endre på innlegget mitt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ikke prøv deg, vi så det nok. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg tror dere hallusinerer. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! Nå er han quote 1337'n som quoter best her Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 sosohal, den ubestridte quot'ing n000b! Nå er han quote 1337'n som quoter best her Jeg har alltid vært det, men takk. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Og, nei, det er ikke en eneste jente på skolen jeg har tenkt å imponere, de er imponert nok allerede 8) . Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Og, nei, det er ikke en eneste jente på skolen jeg har tenkt å imponere, de er imponert nok allerede 8) . tar du meg ikke seriøst eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå