Pysj Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I dag fyller det kanskje mest verdifulle tilbehøret til datamaskinen år. Les mer Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 nå skal musa mi få spise kake idag gitt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ah... Må vel lade MX Revolution musa mi da ,Så den ihvertfall får noe i gave Edit: lololol 1666 poster Endret 9. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Musa mi (høhø) har lyst et par dager nå, kanskje den får nye batterier idag. Hvem vet? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikari'en min må vel få spesiall behandling i dag :!: Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 gratis me dagen Får håpe det blir 40 år til også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 gratis me dagen Får håpe det blir 40 år til også Jeg håper virkelig at om 40 år har vi noe langtbedre enn de kjedelige datamusene. Tankelesere eller noe sånt hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Flott artikkel, men du glemte magnetmusa. Jeg spilte en del Lemmings med den - forøvrig et helvete. [...]kanskje mest verdifulle tilbehøret til datamaskinen år. Jeg holder nå en finger på tastaturet Slimda: Ja, jeg venter også på M(o)E - Mind over Ethernet Endret 9. desember 2008 av meastp Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvordan kan de i utgangspunktet finne på å lage en firkantet mus? Sier det ikke seg selv at den bør være formet litt mer etter hånden? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ooh, jeg har lyst på en blokk som på det andre bildet. Så gøy. Må selv si jeg er gansker overasket over alderen, av en eller annen grunn trodde jeg den ikke var så gammel. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer! Selv sitter jeg hjemme med hånda på musa. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tipper den var mer en "proof-of-concept"-modell og ikke tiltenkt masseproduksjon. Når var det musen ble mer vanlig enn joystick? Var ikke joysticken ganske utbredt lenge? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 "Musen fyller 40 år" <--- Dømt til å gå rett i kofferten Jaja, får gi den litt spesielt god behandling i dag da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 [...]kanskje mest verdifulle tilbehøret til datamaskinen år. Jeg holder nå en finger på tastaturet Skulle akkurat nevne det samme. Skjermen er vel også hakket foran mht nytte. Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gordion: Dagens beste kommentar Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer MXlaser! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Slimda: Ja, jeg venter også på M(o)E - Mind over Ethernet Det er vel ikke noe lignende som er i bruk i filmen Demolition Man? Når Sandra Bullock og Sylvester Stallone "har seg" med hverandre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg elsker å lese denne typen artikler, keep on the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå