danielsn Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Har begynt å slite litt med viberasjoner i bilen når jeg passerer ca 80-90 km/t med bilen min. Dette skjedde etter at jeg gled inn i en snøhaug i lav hastighet, kan det være en mulighet at et av hjulene har blitt avbalansert? Eller er det noe annet som kan ha skjedd? Tror ikke bilen har blitt utsatt for ekstem påkjenning siden alt ser intakt ut, både skjermer og alt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sjekk etter at du ikke har is som sitter fast i felgen. Hvis du ikke finner noe, så kan det hende at neon av de vektene som sitter i felgen har blitt slått løs av sammenstøtet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Blir det borte når du øker farten, og kommer igjen på 2-gangern (jeg SA ikke at du skulle prøve)? Trolig ubalanse i ett hjul, og/eller skade på en felg. Sjekk også opphengskuler og endeledd for slark, dette kan forsterke effekten. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er felgene skrudd ordentlig fast på akslingen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Så ikke værre ut enn at det lå igjen litt snø i felgen.. så da var problemet løst =) takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå