Orcuz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skal på en juleavsluttning idag, og rekker bare akkuratt å hente kameraet på vei til avsluttningen, er det da strøm og sånn på batteriet (ikke fult så klart, men noe)? Så jeg kan knipse litt eller må det lades før det kan brukes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det skal være litt strøm på batteriet. Nok til at du får tatt noen bilder. Tom Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Så bra. Noen formening om hvor mange ca? Er det 2 bilder eller 100 liksom? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil tro at det er et sted mellom 25 og 50% av totalt batteri-kapasitet. Tom Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg levde på et Canon 350D batteri i omtrent et halvt år, og nå skal det sies at jeg skrudde det av etter bruk (eller det skrudde seg av automatisk). Kan også nevne at det var bortimot 3000 eksponeringer det halve året, som er litt lite. Vet ikke hvilket batteri det sitter i 450D, men tror det kameraet ikke sluker så mye strøm det heller Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Batteriet er oppgitt til 800 bilder, da noen med og noen uten blits. Du som har tatt 3000 er nødt til å ha større batteri enn normalt! Når kameraet kommer så er batteriet ca 50% oppladet. Jeg tok nesten 300 bilder før batteriet ble flatt. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Så bra =) da blir det noen bilder fra avslutningen også=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå