Gå til innhold

UAC - har deaktivert men får warning på oppgavelinjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den lille "warningen" som du kaller det er en liten påminner om at den står av og at maskinen på ett eller annet vis er i "fare": OOO! Hjelp, jeg er i Nød!

Sånn ville Microsoft beskrevet det om de var opperativsystemet Windows selv. Aner ikke hvorfor du har skrudd den av, vet bare at den bør skrus på igjen :!: :!:

Lenke til kommentar

de eneste du kan gjøre er å gjemme ikonet.

høyreklikk start>egenskaper>systemstatusfelt>tilpass>windowssikkerhetsvarsel>skjul

lykke til

i xp er de også en irriterende varsel som man ikke kunne fjerne bare skjule ( trygt avinstallere maskinvare e.l. )

Lenke til kommentar

Du kan enkelt deaktivere denne meldingen i sikkerhetssenteret. Gå til kontrollpanelet og finn fram til sikkerhetssenteret (safety center).

Når denne er åpnet finner du i menyen helt til venstre noe om - endre hvordan sikkerhetssenteret varsler meg. Velg det nederste valget (do not notify and don't display the icon).

i xp er de også en irriterende varsel som man ikke kunne fjerne bare skjule ( trygt avinstallere maskinvare e.l. )

Ja, XP har også denne meldingen, også denne kan enkelt deaktiveres.

Den lille "warningen" som du kaller det er en liten påminner om at den står av og at maskinen på ett eller annet vis er i "fare": OOO! Hjelp, jeg er i Nød!

Sånn ville Microsoft beskrevet det om de var opperativsystemet Windows selv. Aner ikke hvorfor du har skrudd den av, vet bare at den bør skrus på igjen :!: :!:

Skjønner egentlig ikke hvorfor du en gang poster...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...