Gå til innhold

Mye får jeg for denne pcen?!

Anbefalte innlegg

heisann, skal selge en pc jeg har ståenes og har tenkt og legge den ut i lokalavisa. jeg har tanker på en ny skjerm så jeg tror jeg vil selge med skjermen min så jeg kan kjøpe ny, det er en 17'' skjerm som jeg har hatt et par år men den er fortsatt skarp og bra bilde (MEGET fornøyd med denne skjermen). nok om det, her er pcen:

A7N266-VM

XP2200

Geforce2 mx

512 pc2100 ddr

20gb :p

cdrom og diskettstasjon

pent dell midi kabinett

selger pcen komplett med skjermen, mus, tast og høytalere. noen formeninger om pris jeg kan få for dette?

mvh Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Anders!

Jeg tror du vil få en 6-7k for den pcen..

Det kommer jo helt an på hvem du selger til da. At det er "fullpakke" med winxp, mus, skjerm, tastatur osv trekker vel også opp. Sleng med et par warez-spill hvis du selger til en familie og da kan du vel kanskje komme opp i 8k? Lykke til med salget btw.

Mvh

Jens

Lenke til kommentar

ca 3400 fikk jeg på hw hos komplett. Dette med 40GB hd... (folk driter i rpm) Hvis du selger til familie teller jo lisensen, men de fleste driter i det.

Man skal ikke mange 100 lappene opp før man har et system som kan oppgraderes da.

4000 er bra hvis du selger til en som kan litt. Ellers vil jeg si at noe mer enn 5000 er "svindel"

Vil uansett oppfordre deg til å få mest mulig da ;) (jeg ville gjort det)

Ikke ta med for mye tekniske ting i produktbeskrivelsen....

Lenke til kommentar
Ja men nå tok jeg med det som du kunne få for den i MAX pris...selv ville jeg gitt 4000kr
hmm, jeg tenker egentli ingen MAX pris, vil få solgt den unna fort men ikke for 4000. selv har jeg håp om 6000 i lokalavisa, det er vel muligheter for det?

Jau det er det muligheter for...kanskje :-?

Du kan vel bare prøve og se :yes:

Lenke til kommentar
ca 3400 fikk jeg på hw hos komplett. Dette med 40GB hd... (folk driter i rpm) Hvis du selger til familie teller jo lisensen, men de fleste driter i det.

Man skal ikke mange 100 lappene opp før man har et system som kan oppgraderes da.

4000 er bra hvis du selger til en som kan litt. Ellers vil jeg si at noe mer enn 5000 er "svindel"

3400? var det med 17'' skjerm, tastatur, mus og høytalere?

Lenke til kommentar

3400? var det med 17'' skjerm, tastatur, mus og høytalere?

Han mener HW, = komponenter tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...