zellpropell Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hajjo! hadde bare usle 20gb på min arcade. så kjøpte i dag en slik starter kit for å få større hdd, men spørsmålet er, hvordan får jeg alt drittet fra 20gben over til 60gben? har hørt rykter om en slik overføringskabel, stemmer dette? hvordan funker den i såfall? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gjelder for Elite: http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...tamigration.htm Usikker på 60GB disken. Birger Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Regner med at jeg må ringe xbox og høre om jeg kan få tilsendt en slik ein da:) så det var link til et skjema i bånn der men det var vel for US only. det funker ikke med noe så enkelt som en minnepinne? eller så har jeg jo 2x 256 xbox minne kort. selve live profilen kan jeg jo laste ned fra live? om jeg reclaimer kontoen min til den nye harddisken, og ssaves burde jeg kunne overføre via minnekort. demoer/arcade gamer ect er ikke noe stress om blir liggende igjen. Er det noen annet jeg går glipp av ved å gjøre det på denne måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå