Joachim_F Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Folkene bak MMO-spillet Stargate Worlds har økonomiske problemer. Les mer Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg ser på dette som en god nyhet. Stargate er en bra serie, og ett MMORPG ville ha sugd golfballer gjennom en hageslange uansett. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg derimot, ser på dette som en dårlig nyhet. Jeg tror et Stargate-mmo hadde vært en frisk vekker i sjangeren. Serien er forøvrig også utrolig bra. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Veldig dårlig nyhet Gledet meg veldig til dette :/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg derimot, ser på dette som en dårlig nyhet. Jeg tror et Stargate-mmo hadde vært en frisk vekker i sjangeren. Serien er forøvrig også utrolig bra. Ut i fra skjermbildene så det heller ut som om det ville føye seg pent inn i den delen av sjangeren som raskt forsvinner inn i glemselen og < 50k subs. Lenke til kommentar
Matriac Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vet at gamer ikke klarer å komme med alle nyheter like oppdatert som mange større internasjonale sider. Men dette er tross alt ganske gamle nyheter. Spesielt siden de ansatte har blitt betalt for lenge siden, hvertfall i forrige uke, og jeg har hørt snakk om for opp til 2 uker siden. http://www.gamesindustry.biz/articles/star...es-cash-squeeze Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vel, hvis det Matriac sier stemmer så går det nok bra. Selv liker jeg stargate , men er både skeptisk og litt forhåpningsfull til stargate MMO. Er bare å vente å se. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg ser på dette som en god nyhet. Stargate er en bra serie, og ett MMORPG ville ha sugd golfballer gjennom en hageslange uansett. Hvorfor? Stargate er jo så godt som skapt for MMO Jeg spiller ikke MMO men SGW, det skal spilles (om det kommer da) Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skuffende - ikke bare nyheten om dårlig økonomi, men kvaliteten på grafikken, hvis man skal dømme etter skjermbildet i artikkelen. Det er for dårlig å lage noe slikt i 2008, etter min mening. De får i hvertfall ikke meg som kunde hvis jeg føler meg som en Playmobil-figur som gjemmer meg bak firkantede sandsekker ... Men vi får se hvordan det er når det blir ferdig. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Grafikk er virkelig ikke alt, heller bedre handling, gameplay osv enn god grafikk Er alt for mange spill som fokuserer nesten bare på grafikk, og det går hardt utover kvaliteten på selve spillet Endret 9. desember 2008 av Whisky1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er vel ikke noen konflikt mellom grafikk og gameplay? Det går an å lage bra begge deler. At det ikke gjøres i praksis, er en annen sak. Men det går an. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) joda, men god grafikk er krever en god del tid og penger. blir ofte kompromiss Denne videoen forklarer det ganske godt egentlig: Endret 9. desember 2008 av Whisky1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det blir kompromiss fordi folk er villige til å akseptere (og kjøpe) dårlig grafikk. Når folk tror at de enten får bra grafikk eller bra gameplay velger de det siste. Det passer spillprodusentene fint, så slipper de å satse på begge deler. Jeg synes ikke den videoen var noen god guide. De 1:20 jeg orket å se av den var mer enn nok med banning og overdimensjonert ego for meg de neste 30 år. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Videoen var ikke ment som en guide da det er en parodi av Zero Punctuation. men han har rett i mye av det han sier om utviklingen av spill, selv om det er mye banning osv Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 blir nesten frista til å donere en liten slump penger. har lyst på eit stargate spel, og når det har vert i utvikling så lenge som SGW har vert så fortjener det en sjanse. Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Elsker stargate å vil gjerne ha muligheten til og spille det engang i framtiden. Krysser fingrene for at utviklerene finner en løsning på det økonomiske problemet... Lenke til kommentar
sankty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det skal da komme et nytt SW mmorpg? Får vel glede oss til det, og ikke minst Diablo 3 før det evt kommer noen nye "breath taking" mmorpg igjen. Skal bli spennende å se hvordan et Stargate spill blir - med tanke på at teknologien som blir brukt i Stargate eksisterer? Gjør den det, eller ikke? Har jeg sett for mye konspirasjonsteoretikere prate svada? Hm. Dunno.!!!! Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mye av teknologien i Stargate eksisterer ikke i virkeligheten, nei. Flatskjermer og maskinpistoler og walkie talkie har vi jo, men det var vel ikke det du tenkte på antagelig. Lenke til kommentar
sankty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei - jeg referer til en person kalt "David Wilcock" som holder et foredrag om bevissthet, kvantefysikk, geometri, symboler i religioner, henvisninger til filmen "Contact m/ Jodie Foster" etc. Han drar også frem noen skapninger i Stargate serien som bærer et symbol som går igjennom i alle religioner, from the dawn of age til vatikanstaten idag. OGSÅ - nevner han at teknologien som foreligger i StarGate og Contact eksisterer. Med andre ord - den teknologien som er kommersielt i bruk, er noen hestehoder bak den "ikke-kommersielle" teknologien som USA blant annet besitter. Men hva er sant? Og hva er ikke? Godt spm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg