Gå til innhold

Spill ide - Norpocolypse


Anbefalte innlegg

Nei, EA vil jeg prøve å holde meg unna. Men hvis jeg finner ut at det er best å legge ut for et spillkompani kan de jo være et godt valg.

Ellers har vi jo Pandemic, Ubisoft og de andre store :wee:

Men det mest spenndene hadde vært å lagd det selv :)

 

Tittoffer:

Hvis du vil kan du jo prøve å lage en skisse av en kar med hagle eller rifle over skuldra eller noe sånt.

Han burde være rundt 30 - 40 årene med et litt røft utseendet.

Hvis du skulle få til no kan du jo bare PM'e meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at det er minst et par veldig gode tegnere her på forumet. Kanskje de kunne hjulpet deg? Ta en titt i kreativitetstråden på kreativitetsdelen av forumet.

 

Nå fikk jeg lyst til å tegne litt selv :p

Hvordan skal det egentlig se ut? Skal gatene være fylt med zombier, være forlatt med vanlige folk sov? Eller skal det bare være helt øde :hmm:

Du kan jo tenke deg en vanlig norsk skog, bare fylt emd zombier som står spredd ut mellom trærna ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet at det er minst et par veldig gode tegnere her på forumet. Kanskje de kunne hjulpet deg? Ta en titt i kreativitetstråden på kreativitetsdelen av forumet.

 

Nå fikk jeg lyst til å tegne litt selv :p

Hvordan skal det egentlig se ut? Skal gatene være fylt med zombier, være forlatt med vanlige folk sov? Eller skal det bare være helt øde :hmm:

Du kan jo tenke deg en vanlig norsk skog, bare fylt emd zombier som står spredd ut mellom trærna ;)

 

Jeg syns det hadde vært litt rart om zombiene bare var spredd rundt okring. Det hadde vært mer sannsynlig om de var flokkdyr, og søkte sammen i grupper. Also, skulle det ikke være i oslo ellerno? Da er det vel i byen og ikke skogen.

Lenke til kommentar
Jeg syns det hadde vært litt rart om zombiene bare var spredd rundt okring. Det hadde vært mer sannsynlig om de var flokkdyr, og søkte sammen i grupper. Also, skulle det ikke være i oslo ellerno? Da er det vel i byen og ikke skogen.

Som sagt ikke bestemt.

Men poenget jeg ville frem til var da at du kan se for deg en pulje med zombier mellom trærna ;)

 

Hvem styrer du i spillet? Hadde vært kult med en skikkelig tøff trønder med Bart, hagle og Flanellskjorte :tease:

Jeg har ikke bestemt meg for det enda. Vurderte at du skulle kunne få velge hvordan du skulle se ut selv :wee:

Selvom det da blir relativt likt som fallout :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Jeg tror det vil være veldig vanskelig å lage en sånn greie så du selv kan velge hvordan du kan se ut. Dessuten fortrekker jeg spill hvor det er forhåndsbestemt.

Ja, har litt sansen for at du kan "velge" forskjellige folk.

At vi forhåndsbestemer 5 - 6 stk som folk kan velge mellom å være.

Og vær og en vil være bedre innenfor en spesiell gren.

+ At to av dem vil være med deg i spillet.

 

Vett du hva akkuratt person tegninger fant jeg ut at jeg ikke er så god på... Hva med kjøretøy eller våpen :p

 

Takk for tilliten ;)

Du kan jo allitds prøve å "designe" eget våpen eller egen bil utifra hva du liker selv.

Så kan vi jo se hva du kommer frem til ;)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Jo... Jeg kan prøve å tegne en slitt rifle viss dere vill?

 

Tegn noen skisser, og prøv deg fram. Jo mer detaljerte jo bedre!

Og hvis det er noen ting du gjerne vil få frem, tegn våpenet i en annen vinkel slik at du får frem alt.

 

Hvis du får tegnet noe kan jeg jo prøve å overføre en av dem til 3D.

Jo, og her er noe av det jeg har laget i 3D:

Clicky

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Fortsatt mange brae idéer, men dere må passe på at det ikke blir FOR likt Fallout, untatt hvis det blir en Fallout mod da selvsagt. ;)

Det skal bli et eget spill, til slutt. Men vi skal begynne med en mod å planlegge mer derfra.

 

Jaja Sindre (n4w). Du har noe pågang, og ser at mange liker det du har kommet opp med. Kan hende at det blir noe av, men når vi ser hvor langt du er nå, er du langt bak CampinCarl sin spill idè, han er langt avgårde allerede, men det er en annen sak ;) Lykkt til videre, skal fortsette å lese her ;)

Nå skal de tjo bli sagt at Campin har holdt på med prosjektet sitt i 2 1/2 år. Og jeg tok for meg ideen igår :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...