Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 For å si det slik - jeg kan ikke bidra til dette spillet. 3D-programmet jeg bruker har utrolig dårlig støtte for spillproduksjon. Finn noen som kan 3dsmax. Dårlig unnskyldning. Ca. alle 3D programmer kan exportere til .OBJ, noe ditt også kan, og da kan du bruke de i de fleste compilere til spill. Så klart den kan eksportere til obj. Men da vil ikke teksturer følge med. Å herregud, dette har jeg fortalt deg før, og du har jo også fortalt at du fikk det med deg; Textures SKAL ALDRI exporteres, de skal legges på etterpå som egne filer. Ikke rart dere ikke fikk noe til når dere ikke ville høre på folk som faktisk har gjort dette mange, mange ganger før. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja enig ser sånn ut, Jeg har blant annet flyttet meg videre til mer relistiske prosjekter. Som..? Et Prosjekt kalt NVI, hvor jeg rett og slett bare skal lage websiden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, virker som om ideen døde ut etter nyttår. Hadde jeg starta den nå på nyåret ville det kanskje vart lenger. Regnet nesten med at folk ikke kom til å gidde mer... Jaja, takker for støtte og kritikk. Tror dette blir lagt på is ihvertfall en stund. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Esjh... da ble det ikke royalties til meg da Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, virker som om ideen døde ut etter nyttår.Hadde jeg starta den nå på nyåret ville det kanskje vart lenger. Regnet nesten med at folk ikke kom til å gidde mer... Jaja, takker for støtte og kritikk. Tror dette blir lagt på is ihvertfall en stund. Neh kom igjen da! Jeg blir med jeg om noen lærer meg det jeg skal gjøre Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det eneste problemet er at det bare er to - tre stykker som faktisk gjorde noe bra (ja ok det var flere ) og når alle sammen har gitt opp er det vanskelig og dra det opp igjen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 DayZ Sånn går det når en idé forblir en idé. Eller ble vel litt mer enn det. Det var ihvertfall et marked for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå