Gå til innhold

Spill ide - Norpocolypse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags musikk vil dere ha? Om det er noe innen metal sjangeren så bare send PM, så skal vi skaffe låta i bandet mitt, så fremt vi står på credits og dette spillet ser litt godt ut ^^

Vet ikke om vi trenger metall musikk, Kanskje noe som sendes på radio men ikke stort mer en det.

Annen musikk blir jo sånn stemnings musikk i bakgrunnen...

Lenke til kommentar

I am Legend anyone?

Folkene i slosskampen blir sjekket for virus og fem av dem tester negativt. Det bryter ut panikk blant folkemengden og en av de infiserte angriper en politiman og biter han stygt.

Man har ikke viruset hvis man tester negativt på det, det er hvis man tester positivt man har det ;) .

Lenke til kommentar
I am Legend anyone?

Folkene i slosskampen blir sjekket for virus og fem av dem tester negativt. Det bryter ut panikk blant folkemengden og en av de infiserte angriper en politiman og biter han stygt.

Man har ikke viruset hvis man tester negativt på det, det er hvis man tester positivt man har det ;) .

Jeg vet, trodde jeg hadde retta på det men det er kanskje på det andre forumet.

Og ja, en smule inspirert av I am Legend.

Lenke til kommentar

Leste nettopp gjennom det, men det er et par plotholes. Nevner ikke eksempler etter som de ikke er store. Når du mener isolasjon av hele Norge hva mener du da? Vil si at en mur rundt hele Norge hadde vært dårlig, men hva med at mutasjonen/viruset spredde seg rundt Norge, men Oslo er den eneste Norske byen som står igjen. Ville vært bedre. Kanskje du kan fighte/drepe deg gjennom Karl Johan, Aker Brygge og Slottsparken. Det ville vært veldig tøft!

Lenke til kommentar

Leste den første siden, kan noen oppdatere meg på fremgangen her? Er historien slik den står i førstpost riktig? Har det skjedd noe i lagingen av spillet? Forstår jeg historien riktig hvis det er et virus som gjør om menneskene til zombier, altså ikke romvesner eller noe, men "slemme, omgjorte mennesker"? Ligner kanskje litt mye på Resistance..?

Hva om du spiller som samegutten Hooykii, fordi samene er det eneste folkeslaget som har stått imot vesnene, pga det ekstreme inntaket av reinsdyrkjøtt, som virker som en medisin mot viruset? Resten av Norge holdt seg ganske lenge pga stabilt inntak av Joika-kaker, men til slutt daua vi også... :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg får vell vere den som gir dere nyheten :(

Vi har hatt altforlite aktivitet på forumet vårt i det siste så det ser dessverre ut som det er stopp her.. Vil bruke anledning til å takke for all støtte (Også noe kritikk, men vi ser på det som konstruktiv kritikk) Så jeg antar dette er siste post her farvell ;)

Lenke til kommentar
For å si det slik - jeg kan ikke bidra til dette spillet. 3D-programmet jeg bruker har utrolig dårlig støtte for spillproduksjon. Finn noen som kan 3dsmax.

Dårlig unnskyldning. Ca. alle 3D programmer kan exportere til .OBJ, noe ditt også kan, og da kan du bruke de i de fleste compilere til spill.

Så klart den kan eksportere til obj.

Men da vil ikke teksturer følge med.

Lenke til kommentar
For å si det slik - jeg kan ikke bidra til dette spillet. 3D-programmet jeg bruker har utrolig dårlig støtte for spillproduksjon. Finn noen som kan 3dsmax.

Dårlig unnskyldning. Ca. alle 3D programmer kan exportere til .OBJ, noe ditt også kan, og da kan du bruke de i de fleste compilere til spill.

Så klart den kan eksportere til obj.

Men da vil ikke teksturer følge med.

Teksturene skal ikke "følge med". Kan dere egentlig NOE SOM HELST om dette? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...